۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۴۶۸۰۴۷
امام جمعه راور:

وحدت مسلمانان نظام کفر را به چالش می‌کشد

امام جمعه راور گفت: هفته وحدت از ارزش بالایی برخوردار است و می تواند نظام کفر جهانی را به چالش بکشد، بنابراین دشمنان اسلام با سایه تفرقه دست به اختلاف در بین شیعیان و اهل تسنن می زنند از این رو مسلمانان باید بیدار و آگاه باشند.
وحدت

حجت الاسلام علی تویسرکانی امام جمعه راور در گفت و گو  با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: ولادت با سعادت حضرت محمد(ص) از 12 تا 17 ربیع الاول نقل شده و از سوی حضرت امام خمینی(ره) به عنوان هفته وحدت نام گذاری شده است.

وی افزود: هفته وحدت از ارزش بالایی برخوردار است و می تواند نظام واقعی کفر جهانی را به چالش بکشد، بنابراین دشمنان اسلام با سایه تفرقه دست به اختلاف در بین شیعیان و اهل تسنن می زنند از این رو مسلمانان باید بیدار و آگاه باشند.

امام جمعه راور مطرح کرد: دشمنان امت اسلامی با ایجاد اختلاف در بین مسلمانان نقشه های شوم خود را عملی می کنند،همچنین امت اسلامی باید به مشترکات خود از جمله خدای واحد، پیامبر واحد و کتاب قرآن تاکید فراوان داشته باشند.

وی عنوان کرد: هفته وحدت می تواند فضای با صفایی را در دل مسلمانان ایجاد کند تا وحدت و همدلی در بین مسلمانان طنین انداز شود.

امام جمعه راور تاکید کرد: عملکرد جمهوری اسلامی ایران و حضرت امام خمینی (ره) و همچنین مواضع مقام معظم رهبری نشانگر این است که با هرگونه اختلاف و تفرقه افکنی برخورد کنیم و اجازه ندهیم که دشمن به اهداف خود برسد.

امام جمعه راور اظهار داشت: در بین امت اسلامی مشترکات بسیار زیادی وجود دارد و ارتباط با یکدیگر را نزدیک و صمیمی می کند؛ مسلمانان باید دشمن اصلی خود که با استفاده از سلاح تفرقه و اختلاف افکنی، در جامعه اسلامی کار می کند، بشناسند.

حجت الاسلام تویسر کانی در پایان اشاره کرد: مسائل سیاسی در میدانهای نبرد علیه دشمن باید آشکارا لمس شود و امت اسلامی باید از فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری برای ایجاد وحدت و یک پارچگی استفاده کنند./302/972/ب1

ارسال نظرات