۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۴۶۸۶۲۳
آیت الله علما مطرح کرد؛

لزوم تبیین وقایع 9 دی برای نسل جوان

آیت الله علما با اشاره به اینکه وقایع 9 دی باید برای نسل جوان تبیین شود، گفت: یکی از دلایل تأکید رهبر معظم انقلاب بر زنده نگه داشتن حماسه 9 دی این است که آیندگان با توطئه های دشمنان آشنایی داشته باشند و از تجربه سال 88 درس بگیرند.
9 دی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه پیش از ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی، ابراز داشت: دشمنان با شکل گیری انقلاب اسلامی همواره در پی ضربه زدن به نظام بودند و تحرکات سال 88 نیز برگرفته از مداخله گری های دشمنان نظام در کشور بود.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: دشمنان نظام در سال 88 به دنبال از بین بردن نظام و ایجاد آشفتگی و هرج و مرج وسیع در کشور بودند و در این راه از هر ابزاری استفاده می کردند.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: در فتنه 88 خسارتهایی به کشور وارد شد و برخی بازیچه دست مستکبران قرار گرفته و خساراتی را برای اعتبار و چهره نظام ایجاد کردند، دشمنان برنامه های بزرگی ضد نظام طراحی کرده و به دنبال عملی ساختن آنها بودند.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه بصیرت و آگاهی مردم شریف ایران که همواره پشتیبان نظام و رهبری هستند نقشه های دشمنان را خنثی و هزینه های آنها را بر باد داد.

آیت الله علما تأکید کرد: مردم ایران با بصیرت و بینش عمیق همواره سرآمدی خود را از دیگر کشورها نشان داده اند، زیرا اجرای چنین نقشه هایی از سوی دشمنان در هر کشوری موجب نابودی و زوال حکومت شده و امنیت آنها را به مخاطره انداخته است.

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: یکی از دلایل تأکید رهبر معظم انقلاب بر زنده نگه داشتن حماسه 9 دی این است که آیندگان با توطئه های دشمنان آشنایی داشته باشند و از تجربه سال 88 درس بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان بیان داشت: نسل جوان باید سرمایه های عظیم کشور را قدر بدانند و در پی حراست از این امنیت و اقتدار باشند و با درس گرفتن از حوادث اخیر همواره بهترین راه را در مواجهه با فتنه گری دشمنان انتخاب کنند./857/202/ب2

ارسال نظرات