۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۴۶۸۶۸۷
امام جمعه تنکابن:

آزادسازی حلب شکست سنگینی برای آمریکایی ها بود

امام جمعه تنکابن به موضوع آزادسازی حلب اشاره کرد و با بیان این که این مسأله پیروزی بزرگی برای جبهه مقاومت در جهان بود، گفت: آزاد سازی حلب شکست سنگینی برای آمریکایی ها و هم پیمانان غربی و عربی این کشور بود.
امام جمعه تنکابن

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، حجت الاسلام عبدالعلی پور اکبر، امام جمعه تنکابن عصر امروز در جمع مسؤولان این شهرستان به موضوع ماجراجویی های آمریکایی در منطقه اشاره کرد و گفت: بحران امروز منطقه در سایه دخالت ها و زیاده خواهی های آمریکایی ها به وقوع پیوسته است.

وی با بیان این که متأسفانه به دلیل دخالت های گسترده و سیاست های غلط آمریکایی ها و همپیمانان غربی و عربی اش کشورهای اسلامی منطقه جولانگاه تروریست های تکفیری و آدم کش شده است، افزود: تروریست های تکفیری که مشکلات و بحران های بسیاری را به ملت های منطقه تحمیل کردند عامل دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی غرب و صهیونیست ها هستند.

مدیر حوزه علمیه بابل با اشاره به این که مهم ترین هدف تروریست های تکفیری و حامیان آنها از بین بردن اسلام ناب و جبهه مقاومت در منطقه است، خاطرنشان کرد: غرب از تقویت روز افزون جبهه مقاومت بسیار هراسان و عصبانی است.

حجت الاسلام پوراکبر با بیان این که آمریکایی ها، وجود جبهه مقاومت در منطقه را سد بزرگی در برابر برنامه و اهداف شوم خود می دانند، گفت: امروز بسیاری از طرح های تفرقه افکنانه و خطرناک غربی ها به دلیل هوشیاری جبهه مقاومت خنثی شده است.

امام جمعه تنکابن با اشاره به این که امروز شاهد تشکیل یک جبهه واحد بر محوریت مقاومت در جهان هستیم، تصریح کرد: امروز جبهه مقاومت با پرچم داری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان عزت و عظمتی غیر قابل وصف دارد.

حجت الاسلام پوراکبر با تأکید براین که ایران اسلامی هیچ گاه از حمایت جبهه مقاومت در منطقه دست نخواهد کشید، خاطرنشان کرد: اگر همه قدرت های جهانی هم متحد شود نمی توانند جبهه مقاومت در جهان و منطقه را تضعیف کنند.

مدیرحوزه علمیه بابل با بیان این که آمریکا و متحدان غربی اش در حالی خود را مدافع حقوق ملت های جهان می دانند که دستانشان به خون میلیون ها انسان بی گناه آغشته است، افزود: در نقطه ای از جهان اگر جنگ و بحرانی را شاهد هستیم یک طرف آن نقش آمریکایی ها پررنگ است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها هیچ گاه از رویکرد استکباری خود دست برنخواهند داشت، خاطرنشان کرد: علیرغم شکست همه سیاست های غیر اصولی آمریکا در منطقه، اما این کشور همچنان به دخالت و توطئه علیه ملت ها ادامه می دهد.

حجت الاسلام پوراکبر با تأکید براین که سیاست ملت ایران در برابر آمریکایی ها همان سیاست های سه دهه اخیر است و هیچ گونه تغییری نکرده است، بیان داشت: «مرگ بر آمریکا» همچنان شعار محوری ملت بزرگ ایران علیه آمریکای جنایت کار است.

مدیر حوزه علمیه بابل با بیان این که ملت ایران در صف نخست مقابله با جبهه استکبار قرار دارد، گفت: مردم با بصیرت و ولایت مدار کشورمان همواره در دفاع از آرمان های انقلاب و ایستادگی در برابر مستکبران عالم گوش به فرمان ولی فقیه هستند.

امام جمعه تنکابن با تأکید براین که ملت ایران هیچ اعتمادی به آمریکایی ها نداشته و ندارد، تصریح کرد: آمریکا در 38 سال اخیر ثابت کرده که دشمن حقیقی ملت ایران بوده، پس مذاکره با این کشور مستکبر و جنایت کار هیچ فایده ای ندارد.

حجت الاسلام پوراکبر با بیان این که آمریکا در هر موضوعی تنها به دنبال منافع خود و تأمین امنیت پایدار برای رژیم صهیونیستی در منطقه است، خاطرنشان کرد: در جریان برجام هم دیدیم که علیرغم تلاش های صورت گرفته از سوی تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان، اما آمریکایی ها همانند گذشته به تعهدات خود پایبند نبودند.

مدیر حوزه علمیه بابل با اشاره به این که دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی به همراه نوکران عربی آنها گروه های تروریستی را برای ایجاد بحران در منطقه به وجود آوردند تا به منافع خود دست یابند، بیان داشت: این بحران های منطقه ای موجب ایجاد شدن بستری برای حاشیه امنی برای صهیونیست ها شد که خواست اصلی آمریکا بود.

حجت الاسلام پوراکبر با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری در جمع میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی فرمودند نباید مسأله فلسطین و مسائل مرتبط به آن به فراموشی سپرده شود، خاطرنشان کرد: موضوع فلسطین باید به دغدغه نخست همه کشورهای اسلامی تبدیل شود.

استاد حوزه علمیه مازندران بر ضرورت وحدت و همدلی امت اسلامی در برابر توطئه ها و حربه های دشمنان تأکید کرد و گفت: امروز کلید حل همه بحران ها و مشکلات امت اسلامی وحدت و همبستگی و کنار گذاشتن هر گونه تفرقه و اختلاف است.

امام جمعه تنکابن با بیان این که همه تلاش دشمن در منطقه از بین بردن اسلام ناب و جایگزینی اسلام وهابی و آمریکایی در میان امت اسلامی است، تصریح کرد: متأسفانه امروز در سایه بی تدبیری و خیانت برخی حکام عربی شاهد نفوذ دشمنان در منطقه هستیم و این بسیار خطرناک است.

مدیر حوزه علمیه بابل به موضوع آزاد سازی حلب اشاره کرد و با بیان این که این مسأله پیروزی بزرگی برای جبهه مقاومت در جهان بود، خاطرنشان کرد: آزاد سازی حلب شکست سنگینی برای آمریکایی ها و هم پیمانان غربی و عربی این کشور بود.

وی با بیان این که آمریکایی ها همه توان خود را برای نابودی حکومت بشار اسد به کار گرفتند، گفت: همه مقامات آمریکایی در تمام جلسات جهانی مدام از رفتن بشار اسد می‌گفتند و بر آن مصمم بودند و با تمام توان از تروریست‌ها حمایت می‌کردند، اما از خواست خود ناتوان ماندند.

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: این پیروزی را باید اول به مقام معظم رهبری و سپس به مالک اشتر زمان، سردار سلیمانی تبریک گفت که امریکا را از دستیابی به خواسته‌های خود ناتوان گذاشتند./950/203/ب2

ارسال نظرات