۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۴۶۸۷۷۸
امام جمعه هشترود:

مقاومت مردم منطقه و آزادی حلب ضربه محکمی بر استکبار جهانی بود

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به مقاومت مردم منطقه و آزادی های اخیر مانند حلب، گفت: ملت های مقاوم منطقه ضربه محکمی بر پیکره استکبار وارد کردند که ضربه تاریخی و تداعی بخش آیات الهی و قرآن بود و بینی کفار و مستکبران را به خاک مالید.
حجت الاسلام علی رحیمی، امام جمعه هشترود

حجت الاسلام علی رحیمی، امام جمعه هشترود در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان اینکه کشتار مردم منطقه در برابر چشمان سازمان های بین المللی چهره واقعی آنها را نشان داد، اظهار داشت: چرا سازمان بین الملل و حقوق بشر در مورد قتل عام مردم مظلوم یمن و به ویژه مردم مظلوم حلب ساکت ماندند.

وی با اشاره به بی تفاوتی سازمانهای مدعی حقوق بشر در برابر کشتارهای مردم منطقه به ویژه یمن و سوریه، افزود: در جنگ سخت و نفس گیر و قتل عام مردم حلب، استکبار با همکاری غرب وحشیانه ترین اعمال را انجام داد اما هیچ سازمانی در دنیا جواب این بد اخلاقی ها را نداد.

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه مستکبران جهان در برابر مقاومت مردم منطقه عاجز و درمانده شدند، خاطرنشان کرد: ملتهای مقاوم منطقه ضربه محکمی بر پیکره استکبار وارد کردند که ضربه تاریخی و تداعی بخش آیات الهی و قرآن بود و بینی کفار و مستکبران را به زمین زد.

وی تصریح کرد: آزادسازی حلب، آزادی یک شهر نبود بلکه جواب دندان شکن به یاوه گویی ها، ایستادن مقابل ظلم، فسق و فجور و خونریزی بود، مقاومت مردم منطقه به ویژه مردم سوریه در برابر تروریست های داعش که تحت حمایت غرب و کشورهای غربی بود توانست نقشه های شوم استکبار را نقش بر آب کند.

امام جمعه هشترود با اشاره به توطئه دشمن برای اسلام هراسی در جهان، تروریستهای داعش را ابزار دستیابی به این هدف شوم دانست و ابراز داشت: چندین کشور قدرتمند و خونریز عده ای انسان شقی را جمع کردند تا به قلب مردم در دنیا وحشت بیندازند اما با مقاومت مردم مسلمان مواجه شدند.

وی با اشاره به تدبیر و مدیریت رهبر انقلاب، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب با نفس قدسی و الهی خود فرمودند که باید بشار اسد بماند و با دید روحانی خود آینده سوریه را ترسیم کردند و ولایتمداران نیز با لبیک به فرامین ایشان و حضور در سوریه به مبارزه با داعشیان پرداخته و سرانجام پیروز شدند.

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه به فضل الهی تروریسم در منطقه در حال ریشه کن شدن است، گفت: مقاومت مردم منطقه در برابر تروریست های تحت حمایت استکبار امروز به نتیجه رسید و به امید خدا تمام تروریستها در حال نابودی هستند و امنیت و ثبات به کشورهای منطقه باز خواهد گشت./۸۵۴/302/ب2

ارسال نظرات