۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۴۶۸۹۷۲
حجت الاسلام پناهیان:

حوزه علمیه خوزستان فرصتی️ برای انقلاب اسلامی و آینده جهان اسلام است

حجت الاسلام پناهیان با بیان این که حوزه علمیه خوزستان فرصتی️ برای انقلاب اسلامی و آینده جهان اسلام است، گفت: خوزستان فرصتی برای عصر ظهور از طریق جذب طلبه برای جهان اسلام است.
حجت الاسلام علیرضا پناهیان حجت الاسلام و المسلمین پناهیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام پناهیان امروز در جمع طلاب و روحانیان حوزه های علمیه عرب زبان در شهرستان کارون با اشاره به حضور خود در اهواز، گفت: اکنون ما در منطقه ای از استان خوزستان و شهر اهواز هستیم که دچار درگیری های فکری از جنس جنگ نرم است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تسلط طلاب استان به زبان عربی ابراز داشت: طلاب ما در این استان امکاناتی از جمله تسلط بر زبان عربی را دارند که در هیچ کجای ایران چنین امتیازی یافت نمی شود.

حجت الاسلام پناهیان با بیان این که طلاب خوزستان برای جهان اسلام مؤثرتر هستند، گفت: در جمهوری اسلامی باید به این نتیجه رسید که در این منطقه، هزار برابر دیگر استان های ایران طلبه جذب کنیم.

وی خطاب به طلاب خوزستانی اظهار داشت: ضروری نیست از عالمان دینی سراسر کشور الگوگیری کنید؛ چرا که رسالت و مقتضیات تبلیغ شما متفاوت است و در عین حال یک عالم دینی باید با همه شئون دینی مردم همراه باشد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که خوزستان فرصتی️ برای انقلاب اسلامی و آینده جهان اسلام است، افزود: خوزستان فرصتی برای عصر ظهور از طریق جذب طلبه برای جهان اسلام است که این فرصت از طریق همین درگیری و مبارزه با شبهات ایجاد شده است.

حجت الاسلام پناهیان درگیری و مبارزه با شبهات را از جهتی خوب دانست و تصریح کرد: این درگیری و مبارزه طلاب را برای یک مبارزه بزرگ تر آماده می کند.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: طلاب خوزستان می توانند در آینده از رهبران کشورهای جهان اسلام باشند./202/9456/ب1

ارسال نظرات