۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۴۶۹۳۳۸
نماینده ولی فقیه در ایلام:

حصر خانگی لطف نظام به سران فتنه است

نماینده ولی فقیه در ایلام جنایتی که سران فتنه در سال 88 در حق ملت و نظام مرتکب شدند، را مستحق شدیدترین نوع مجازات دانست و بر لزوم گرامیداشت حماسه 9دی تاکید کرد.
حجت الاسلام و المسلمین لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام و المسلمین لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: این حماسه یکی از رخدادهای بسیار مهم در تاریخ انقلاب اسلامی و اهمیت آن به این خاطر است که یک فتنه بزرگ و پیچیده را خنثی کرد.

وی افزود: فتنه 88 جریان نفاقی بود که توسط افراد بی بصیرت شکل گرفت و مثلث شوم آمریکا، صهیونیسم بین الملل و انگلستان این فتنه را مدیریت می کردند، باید به پیشینه فتنه 88 نگاه کرد زیرا هر فتنه ای به آسانی و یا یکدفعه پدید نمی آید بلکه پیشینه ای دارد که باید ریشه یابی شود.

امام جمعه ایلام گفت: متأسفانه در داخل کشور هنوز عده ای هستند که نمی خواهند بپذیرند که حماسه 9 دی یک حماسه ملی و در راستای احیای ارزش ها و آرمان های انقلاب و برای پاسداری از دستاورد های نظام بود.

نماینده ولی فقیه در ایلام با بیان این که فتنه 88 باید تحلیل شود، تاکید کرد: نخبگان و متفکران جامعه باید ابعاد مختلف فتنه 88 را در دانشگاه ها و مدارس تبیین کنند؛ حماسه 9 دی فتنه ای پیچیده را ریشه کن کرد و چهره های نفاق و مدیران این جریان شوم را رسوا کرد.

وی اضافه کرد: متاسفانه افراد شاخصی که جزو شخصیت های برجسته و مسؤولان نظام به شمار می روند باعث شدند که 8 ماه فضای کشور نا امن و دشمن امیدوار شود، اگر عدالت را می خواهید اجرا کنید کمترین مجازات سران فتنه اعدام است.

امام جمعه ایلام حصر سران فتنه را نهایت لطف نظام در حق آنان دانست و تاکید کرد: جنایتی که اینها در حق نظام کردند، کمترین مجازاتش اعدام است.

وی افزود: روزی روشن می شود که در این فتنه چه کسانی نقش محوری داشته اند و دل رهبری و روح امام را جریحه دار کرده اند.

وی ادامه داد: امثال کروبی و خاتمی و موسوی در فتنه قرار داشتند بعد بگویید سوتفاهم بوده ؟! شما که یاران امام بودید، زندان رفته بودید پس چرا به همه ارزش ها پشت پا زدید و در اردوگاه دشمنان علیه نظام قرار گرفتید.

نماینده ولی فقیه در ایلام با بیان گله مندی از استانداران و فرماندارن ابراز داشت: چرا بی گدار و بی منطق موضع گیری می کنند، اینها میلیون ها تومان از نظام حقوق دریافت کرده اما از حماسه 9 دی فرار می کنند و اعلام می دارند که ما شرکت نخواهیم کرد، چرا احساسات مردم را جریحه دار می کنید و نسبت به شعور ملت بی توجه هستید.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی خاطرنشان کرد: حالا قصد شرکت ندارید خب شرکت نکنید ولی چرا علیه این حماسه عظیم موضع گیری کرده و با حرف های بی پایه عظمت این حرکت را زیر سوال می برید.

وی در پایان با بیان اینکه ملت ایران با بصیرت و همواره یار رهبری و نظام بوده اند، گفت: امسال نیز در مراسم بزرگداشت 9 دی مراتب تبعیت از امام و رهبری و شهدا را به نمایش خواهند گذاشت./879/پ202/ج

 

ارسال نظرات