۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۴۶۹۴۹۰

برگزاری اولین دوره تربیت مربی مفاهیم قرآن کریم در آستان حضرت معصومه

مسؤول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) آستان حضرت معصومه(س) از برگزاری اولین دوره تربیت مربی مفاهیم قرآن کریم در این مرکز خبرداد ، گفت: ثبت نام در این دوره مشمول محدودیت زمانی نشده و علاقه مندان می توانند در این دوره قرآنی ثبت نام کنند.
قرآن کریم

خانم زهرا سادات مؤذن، مسؤول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) آستان حضرت معصومه(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه در حال حاضر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) در رشته های حفظ قرآن کریم، حفظ نهج البلاغه، قرائت، ترجمه و مفاهیم و تفسیر برای علاقه مندان دوره های آموزشی و تربیت مربی برگزار می کند، گفت: اولین دوره تربیت مربی مفاهیم قرآن کریم در آستان حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد و ثبت نام در این دوره محدودیت زمانی ندارد.

وی افزود: علاقه مندان برای اطلاع از نحوه ثبت نام و شرایط حضور در دوره می توانند به واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) واقع در شبستان نجمه خاتون(س) مراجعه کنند.

مسؤول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) با تأکید بر اینکه اولین دوره تربیت مربی حفظ موضوعی قرآن کریم نیز در ماه جاری درحال برگزاری است، تصریح کرد: تاکنون در این دوره 30 نفر شرکت کرده اند و حافظ کل قرآن بودند، داشتن حداکثر 35 سال سن و حداقل مدرک دیپلم از شرایط ثبت نام در این دوره بود.

مؤذن با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸۰ استاد خواهر در مرکز قرآن حدیث کریمه اهل بیت(ع) مشغول فعالیت هستند، گفت: از این تعداد استاد،۳۰ نفر در رشته حفظ قرآن کریم مشغول به تدریس بوده و مابقی اساتید در سایر رشته های قرآنی مرکز فعالیت دارند.

وی با تأکید بر اینکه یکی از اقدامات مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر در راستای افزایش کیفیت خدمات آموزشی به قرآن آموزان برگزاری دوره های ارتقایی ضمن خدمت و دوره های تربیت مربی برای اساتید مرکز است، ادامه داد: در سال جاری چهارمین دوره تربیت مربی تجوید سطح یک و اولین دوره تربیت مربی مفاهیم قرآن کریم با حضور ۳۰ شرکت کننده برگزار خواهد شد.

مسؤول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) آستان حضرت معصومه(س)با بیان اینکه علاقه مندان برای ثبت نام در دوره های تربیت مربی قرآن کریم می توانند با شماره های ۳۷۱۷۵۵۷۱ و ۳۷۱۷۵۵۰۴ تماس بگیرند، یادآور شد: 25 دی ماه آغاز ثبت نام دوره آموزشی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) و زمان ثبت نام در این دوره ها تا 30 دی ماه ادامه دارد./968/302/ب3

ارسال نظرات