۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۴۷۰۷۱۰
امام جمعه شهر شال:

تکبر و خودبینی سران فتنه موجب جدایی آنها از مردم شد

حجت الاسلام موسوی شالی گفت: وحدت مردم در حماسه 9 دی موجب عقب نشینی دشمنان و مخالفان نظام شد و توطئه‌ای که بیگانگان سالها پیش با شعار تقلب انتخابات و انقلاب رنگی طراحی کرده بودند را از میان برداشت.
حجت‌الاسلام سید شمس الدین موسوی شالی

حجت الاسلام سید شمس الدین موسوی شالی، امام جمعه شهر شال در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حماسه 9 دی را برخاسته از بصیرت، دشمن شناسی و وقت شناسی مردم دانست و گفت: مردم بصیر در حماسه 9 دی ولایتمداری و پشتیبانی خود از نظام را به دشمنان ثابت کردند.  

وی در ادامه افزود: مردم در 9 دی با تبعیت از رهبر معظم انقلاب به خیابانها ریختند و از آرمانهای نظام اسلامی دفاع و توطئه و دسیسه‌های دشمنان را خنثی کردند.

امام جمعه شال با بیان اینکه 9 دی پایه‌های انقلاب را مستحکم کرد، ابراز داشت: وحدت مردم در حماسه 9 دی موجب عقب نشینی دشمنان و مخالفان نظام شد و توطئه‌ای که بیگانگان سالها پیش با شعار تقلب انتخابات و انقلاب رنگی طراحی کرده بودند از میان برداشت.

امام جمعه شهر شال بصیرت رهبر معظم انقلاب را موجب خاموش شدن فتنه 88 دانست و تصریح کرد: اگر مردم زودتر از 9 دی به صحنه نیامدند منتظر دستور رهبر معظم انقلاب بودند وگرنه مردم در همان روزهای نخست به خیابان می‌آمدند و مخالفت خود را به فتنه گران اعلام می‌کردند.

حجت الاسلام موسوی شالی با بیان اینکه دشمنان از فتنه بزرگ تحریم برای براندازی نظام استفاده می‌کنند، اظهار کرد: زمانی که دشمن نتوانست پشتیبانی مردمی را از نظام بگیرد با متوسل شدن به تحریمها سعی در تضعیف کردن نظام داشت که بصیرت رهبر معظم انقلاب تحریمها را به فرصت تبدیل کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: مردم در حماسه 9 دی به مخالفان داخلی و خارجی نظام ثابت کردند که همیشه بیدار و پشتیبان رهبر معظم انقلاب هستند و اگر کوچکترین آسیبی آرمانهای نظامی اسلامی را تهدید کند با تمام وجود در برابر مخالفان نظام می‌ایستند.

نماینده ولی فقیه در پایان با بیان اینکه تکبر و خودبینی سران فتنه موجب جدایی آنها از مردم شد، گفت: سران فتنه مردم را پله‌ای می‌دیدند که می‌خواستند برای رسیدن به قدرت از آنها بالا روند اما بصیرت مردم از عده‌ای از خواص بیشتر بود و مردم با خلق حماسه 9 دی ثابت کردند که وفادار به آرمانهای انقلاب و خون شهیدان هستند./955/302/ب2

ارسال نظرات