۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۴۷۱۵۱۲
سردار اشتری:

وظيفه ناجا شناسايي و مقابله با تهديدهای سخت و نرم است

فرمانده ناجا گفت: وظيفه ما در نيروی انتظامی اين است که تهديدهای سخت و نرم جامعه را شناسايی و در جهت مقابله با آنها آمادگی لازم را داشته باشيم.
سردار اشتری

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسين اشتری، فرمانده ناجا ظهر امروز در جلسه کميسيون عمليات ناجا ويژه استان خراسان جنوبی که در شهرستان بيرجند برگزار شد، اظهار داشت: افتخار نيروی انتظامی اين است که سرباز فرمانده معظم کل قوا و ولی امر مسلمين است و  به مدالی که بر گردن خود آويخته افتخار می کند.

سردار اشتری با تأکيد بر اين که هيچ گروه يا جريان سياسی در امور نيروی انتظامی دخالتی ندارد، گفت: نگاه و تلاش ما در ناجا در راستای اجرای منويات رهبر عزيز انقلاب است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملاک تشخيص فتنه را شناخت حق از باطل دانست و افزود: ملاک تشخيص حق در فتنه های پيش رو، حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) هستند.

فرمانده نيروی انتظامی خطاب به فرماندهان و معاونان ناجا توصيه کرد: فرماندهان برای کارکنان به مشابه پدری باشند که به تمام مسائل کلی و جزئی نيروهای زير مجموعه خود توجه می کنند که افزايش روحيه برادری در ناجا نتايج مثبتی خواهد داشت و برکات آن بسيار خواهد بود.

سردار اشتری عنوان کرد: در آمارهای استخراج شده مردم استان خراسان جنوبی بيشترين مشارکت را در طرح های ملی و صحنه های انقلاب داشته اند و برادران اهل سنت و شيعه با هم گرايی در کنار يکديگر برای آبادانی کشور تلاش می کنند و تقويت انتظامی اين استان برای نيروی انتظامی اهميت ويژه ای دارد.

وی با تأکيد بر اين که نخستین کسانی که در مواجهه با گروه های تروريستی و افراد معاند در مرزها قرار می گيرند نيروهای انتظامي و مرزبانی هستند، افزود: وظيفه ما در ناجا اين است که تهديدات سخت و نرم جامعه را شناسايی کنيم و در جهت مقابله با آن آمادگی لازم را داشته باشيم.

فرمانده ناجا با اشاره به شهادت دو تن از مرزبانان استان خراسان رضوی در هفته جاری گفت: اين دو شهيد که فرمانده و جانشينی دلاور ما بودند با روحيه جهادی و رشادت با اشرار مقابله کردند و به افتخار شهادت نائل آمدند که اين روحيه انقلابی  آن ها برای ما قابل تحسين است.

سردار اشتری گفت: در بازديدی که از مرزها، مرکز آموزش و فرماندهی انتظامی استان صورت گرفت، آمادگی اين نيروها در حد بالايی ارزيابی شد که دستوراتی در جهت افزايش توان رزمی و به روز رسانی تجهيزات الکترونيکی و اپتيکی برای تقويت مرزهای استان صادر شده است.

وی آموزش در نيروی انتظامی را مهم و اثرگذار دانست و افزود: اشراف اطلاعاتی در همه حوزه ها بايد افزايش پيدا کند تا امکان مقابله سريع با تحرکات گروه های معاند و اشرار در مرزهای کشور وجود داشته باشد.

سردار اشتری روحيه مرزبانان کشور را انقلابی با نشاط همراه با شور و شوق برای خدمت جهادی توصيف و تصريح کرد: از زحمات سردار شجاع فرمانده انتظامی استان، سرهنگ مسروری فرمانده مرزبانی استان و ساير مسؤولان انتظامی، مرزبانی و مرکز آموزش خراسان جنوبی در برقراری نظم و امنيت تقدير می کنم./101/880/ب1

ارسال نظرات