۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۴۷۲۶۲۵
معاون امور طلاب لرستان خبر داد؛

اعزام 30 طلبه لرستانی به عتبات عالیات

معاون امور طلاب حوزه های علمیه لرستان از اعزام طلاب لرستانی به اردوی زیارتی عتبات عالیات خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت اعلام شده 30 نفر از طلاب لرستان اعزام می شوند.
عتبات عالیات

حجت الاسلام مهدی، کریمی، معاون امور طلاب حوزه های علمیه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، گفت: با توجه به ظرفیت اعلام شده، 30 نفر از طلاب حوزه های علمیه برادران لرستان به اردوی زیارتی عتبات عالیات اعزام می شوند.

وی از اعلام فراخوان برگزاری اردوی زیارتی عتبات عالیات در مدارس علمیه لرستان خبر داد و افزود: طلاب جهت اعزام می توانند به سامانه نام نویسی امور طلاب مراجعه کنند.

معاون امور طلاب حوزه های علمیه لرستان با بیان اینکه اعزام به عتبات عالیات بهمن ماه صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: این سفر زیارتی به مدت یک هفته است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس سهمیه اعلام شده 30 نفر از طلاب مدارس علمیه لرستان اعزام خواهند شد، ابراز امیدواری کرد که در دوره های بعدی این ظرفیت اعزام افزایش یابد.

حجت الاسلام مهدوی به نقش تربیتی سفرهای زیارتی اشاره و اظهار داشت: سفرهای زیارتی و معنوی نقش بسزایی در ارتقای معنویت و تقویت روحیه دینی در طلاب دارند.

وی در ادامه به وضعیت کارت هوشمند طلاب اشاره و خاطرنشان کرد: با صدور کارت هوشمند، هویت طلاب و اساتید مشخص و امور خدماتی طلاب با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

معاون امور طلاب حوزه های علمیه لرستان بیان داشت: کارت هوشمند دارای کاربرد خدماتی، آموزشی، نظام وظیفه و بانکی است که به ‌وسیله آن حضور و غیاب در کلاسها، ارائه تسهیلات تغذیه طلاب، واریز شهریه از سوی دفاتر مراجع تقلید، ارائه خدمات اردویی، ورزشی و سلامت، معافیت تحصیلی و اتصال به شبکه شتاب بانکی انجام می گیرد.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد طلاب دارای کارت هوشمند هستند، افزود: انتظار می رود بقیه طلبه های استان نیز نسبت به نام نویسی و دریافت این کارت اهتمام جدی داشته باشند./9459/303/ب2

ارسال نظرات