۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۴۷۴۵۱۸
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تأکید بر ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی است.
حجت الاسلام سالاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی امروز در نشست کمیته اجرای مراسم ستاد گرامیداشت دهه فجر، این ایام را بهترین فرصت برای تبیین خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد.

وی افزود: امروز وظیفه داریم خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی را به‌ ویژه برای جوانان بازگو کرده و در مقابل هجمه‌های سنگین و سیاه‌نمایی دشمن ساکت ننشینیم؛ هر چند مشکلات و کاستی‌هایی هم وجود داشته باشد.

حجت‌الاسلام سالاری مقایسه منطقی و حقیقی اوضاع کشور در قبل و بعد انقلاب و بیان وضعیت نابهنجار فرهنگی در زمان ستم‌شاهی را حلقه مفقوده‌ای دانست که کمتر به آن پرداخته می‌شود.

وی با اشاره به فرار شاه خائن در بیست و ششم دی‌ماه؛ انقلاب اسلامی را نعمت بزرگی دانست که تمام اقشار در ساختن سرنوشت خود سهمی داشته و عزت و سربلندی را برای همگان به ارمغان آورد.

حجت‌الاسلام سالاری افزود: امروز کشورهای مختلف و مظلومان جهان چشم امید به این انقلاب دوخته‌اند؛ از این‌رو باید با حضور گسترده به‌عنوان تکلیف شرعی و دینی حمایت از مظلومان را اعلام کنیم.

رییس ستاد گرامیداشت دهه فجر استان خراسان شمالی در ادامه افزود: باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و پرمحتوا از ظرفیت‌ها و بسیج مردمی در اجرای برنامه‌های دهه فجر استان به‌ خوبی بهره برد و نباید سهم جوانان در این عرصه نادیده گرفته شود.

وی بهره بردن از خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها در اجرای برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر برای جذب جوانان و نوجوانان را اصل مهم دانست و گفت: امروز اگر دشمن با ایجاد جذابیت‌های منفی و غیراخلاقی سعی در منحرف کردن جوانان دارد ما هم می‌توانیم با برنامه‌ریزی صحیح و اصولی، راه درست و مطلوب را برای ورود و حرکت نسل جوان فراهم کنیم.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به رایزنی‌های چندین ماهه ستاد برای حضور سخنران مطرح و کشوری در مراسم راهپیمایی 22 بهمن مرکز استان خراسان شمالی، از احتمال حضور عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور به‌عنوان سخنران در مراسم روز 22 بهمن در بجنورد خبر داد اما گفت که هنوز سفر وزیر کشور به استان قطعی نیست.

گفتنی است، در این نشست اعضای کمیته اجرای مراسم ستاد گرامیداشت دهه فجر استان خراسان شمالی در مورد نحوه اجرایی شدن مراسم 12 و 22 بهمن در استان به بحث و تبادل نظر پرداختند./9314/202/ب2

ارسال نظرات