۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۴۷۴۶۹۲
امام جمعه میانه:

حفظ نظام در گرو انقلابی ماندن طلاب و حوزه های علمیه است

حجت الاسلام حامدی با تأکید بر لزوم حمایت بیشتر از طرح هجرت و روحانیان مبلغ این طرح، گفت: حفظ نظام با انقلابی بودن طلاب حفظ خواهد شد.
طرح هجرت حجت الاسلام حامدی، مسؤول مدارک علمی حوزه های علمیه کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام محمدرضا حامدی امروز در آیین تجلیل از روحانیان فعال در اردوهای طرح هجرت در خانه معلم میانه با اشاره به ارزش معنوی تبلیغ و تعلیم آموزه های دینی، اظهار داشت: کار تعلیم و تعلم دین از چنان ارزشی برخوردار است که با هیچ امر قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه روحانیان طرح هجرت نیازمند حمایت و پشتیبانی خانواده خود هستند، گفت: خانواده های طلاب و روحانیان نقشی اساسی و مهم در فعالیت تبلیغی طلاب و روحانیان دارند و لازم است پشتیبانی لازم را از این معلمان دینی برای ترویج آموزه های الهی داشته باشند.

مسؤول مدارک علمی حوزه علمیه کشور افزود: بی شک تأثیر همه فعالیتها و اقدامات این عزیزان ریشه در حمایتها و پشتیبانی خانواده های آن ها دارد، طرح هجرت طرحی فاخر در ترویج دیانت در میان مردم مناطق کم بهره که با وجود روحانیان فعال است و مردم این مناطق از وجود روحانیت انقلابی بهره می برند.

وی با تأکید بر لزوم حمایت بیشتر از طرح هجرت و روحانیان مبلغ این طرح، خاطرنشان کرد: حفظ نظام با انقلابی بودن طلاب حفظ خواهد شد و از این که طلاب فعال در طرح هجرت در بطن مردم قرار دارند مقدمه و طلایه این بحث هستند، این طرح یک طرح مقدس است.

گفتنی است، در پایان این آیین، با اهدای لوح سپاس و هدایایی از روحانیان طرح هجرت تجلیل شد./854/203/ب2

ارسال نظرات