۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۴۷۴۹۴۳
آیت الله طبرسی:

حقوق های نجومی نشان از بی تعهدی است/ برخی بیت‌المال را مال‌البیت می‌دانند

نماینده ولی فقیه در مازندران به موضوع حقوق های نجومی در کشور اشاره کرد و با بیان این که رسیدگی به این موضوع نباید از سوی متولیان امر کمرنگ شود، گفت: نباید در جامعه اسلامی شاهد بروز چنین بی عدالتی هایی در بدنه کشور باشیم.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان به موضوع اقتصاد مقاومتی و ضرورت پیگیری و توجه بیشتر دولت به این سیاست ها تأکید کرد.

وی با بیان این که یکی از الزامات مهم تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی مدیریت جهادی در کشور است، افزود: همه مسؤولان، مدیران و آحاد جامعه باید برای اجرای صحیح و دقیق این سیاست ها از همه ظرفیت های موجود استفاده کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که تحقق عملی سیاست های اقتصاد مقاومتی کشورمان را در عرصه های مختلف بی نیاز می کند، خاطرنشان کرد: تلاش همه مسؤولان کشور باید قطع وابستگی به بیرون باشد.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که کشور با وابستگی و نگاه به بیرون نمی تواند به رشد و تعالی حقیقی دست یابد، بیان داشت: مهم ترین تلاش دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی وابستگی کامل کشور به غربی ها است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که کشورهای غربی به ویژه آمریکایی ها از پیشرفت و توسعه ایران اسلامی در هراس هستند، تصریح کرد: مهم ترین استراتژی دشمن در مقابله با ملت ایران جلوگیری از پیشرفت کشورمان درعرصه های مختلف است.

امام جمعه ساری با بیان این که اقتصاد مقاومتی نسخه ای شفابخش برای حل مشکلات اقتصادی کشورمان است، خاطرنشان کرد: اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی باید در همه طرح ها و برنامه های دولت مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع حقوق های نجومی در کشور اشاره کرد و با بیان این که رسیدگی به این موضوع نباید از سوی متولیان امر کمرنگ شود، گفت: نباید در جامعه اسلامی شاهد بروز چنین بی عدالتی هایی در بدنه کشور باشیم.

آیت الله طبرسی یکی از مهم ترین مطالبات مردم از مسؤولان و قوه قضاییه رسیدگی جدی و قاطعانه به موضوع نجومی بگیران است، بیان داشت: نباید موضوع رسیدگی به این مسأله مشمول زمان شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که حقوق های نجومی عده ای خاص و قلیل موجب بی اعتمادی مردم نسبت به دولت و نظام اسلامی شده است، خاطرنشان کرد: نباید عده ای خاص موجب زیر سؤال رفتن و بی اعتمادی مردم نسبت به دیگر مدیران خدوم کشور شود.

امام جمعه ساری از موضوع حقوق های نجومی به عنوان نمادی از بی عدالتی اجتماعی در جامعه یاد کرد و با تأکید براین که مردم هنوز منتظر گزارش دقیق رسیدگی به این مسأله مهم هستند، افزود: مسؤولان نباید رسیدگی و معرفی نجومی بگیران را پشت گوش بیاندازند. 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که در اندیشه علوی عدالت مایه حیات و زندگی است، تصریح کرد: امیر مؤمنان(ع) برپایی عدل را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های حکومت خود بیان کرده بودند و همواره بر برپایی این مسأله مهم در جامعه تأکید می‌کردند.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که مسأله حقوق های نجومی را غیر قابل اغماض دانست و افزود: عدالت باید در دامن جمهوری اسلامی گسترانیده و با حقوق نجومی باید برخورد شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که باید با حقوق نجومی برخورد شود، حقوق و املاک نجومی را در نظام اسلامی شایسته ندانست و گفت: این نشانه بی تعهدی برخی مدیران در مدیریت است.

وی به سخنان مهم و تاکید مقام معظم رهبری برای مقابله با مفاسد اشاره و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به برخورد با مفاسد اقتصادی تاکید ویژه ای دارند و باید نسبت به آن اهتمام داشته باشیم.

امام جمعه ساری به تأکیدات مهم مقام معظم رهبری در برخورد با مفاسد در کشور اشاره کرد و گفت: تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری در این باره نشان دهنده دغدغه ایشان نسبت به موضوع مفاسد در کشور است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که رسیدگی به برخی پرونده‌ها وقت گیر است بر لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های ویژه مفاسد اقتصادی تاکید کرد.

آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این که در مدیریت دینداری، تقوا و دارای علم بودن باید مد نظر قرار گیرد، خاطرنشان کرد: مهم ترین شرط برای مدیریت در جامعه اسلامی این اصول مهم است.

وی با بیان این که هر فردی که بخواهد در نظام اسلامی مسؤولیتی را در اختیار قرار گیرد باید دیندار و دارای علم باشد، بیان داشت: مدیریت در جامعه اسلامی فرصتی برای خدمت به نظام و عموم مردم است.

آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات در کشور، خاطرنشان کرد: این طوری نیست که هر فردی با نصب پارچه و تبلیغات در انتخابات برنده شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که متأسفانه یکی از عیوب و نقصان مدیران بی تعهد این است که بیت المال را مال البیت می دانند، تصریح کرد: در جامعه ما در حال حاضر شاهد فعالیت برخی مدیران هستیم که تعهد چندانی ندارند، املاک نجومی و حقوق نجومی نشان از عدم تعهد در مدیریت است.

امام جمعه ساری با بیان این که نباید نارسایی ها و کمبودها را به گردن دیگران بیندازیم، بیان داشت: هر مسؤولی وظیفه دارد خطاها و اشتباهای خود را بپذیرد./201/950/ب1

ارسال نظرات