۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۴۷۵۷۷۲
حجت‌الاسلام روحانی نژاد خبر داد؛

اعزام 3 هزار مبلغ در دهه فجر به سراسر کشور

مسؤول تشکل‌های دینی ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: امسال در ایام دهه فجر سازمان تبلیغات اسلامی مبلغانی از حوزه‌های عملیه مراکز استان‌ها و حوزه علمیه قم را به سراسر کشور اعزام می‌کند.
حجت الاسلام روحانی نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد مسؤول کمیته هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی امروز در نشست خبری سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، با تسلیت شهادت آتش‌نشانان حادثه پلاسکو، گفت: کمیته هیئات مذهبی با حضور نمایندگانی از تشکل‌های مردمی و دینی شکل گرفته و توانسته با تشکیل جلسات ملی و استانی برنامه‌هایی را برای دهه فجر تدارک ببیند.

حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد عنوان کرد: اعضای این کمیته شورای کانون مداحان، جمعیت بانوان فرهیخته در عرصه فرهنگ دینی، انجمن‌های اسلامی، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی زیرمجموعه سازمان تبلیغات اسلامی است.

مسؤول تشکل‌های دینی ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه اعضای این کمیته ماهیت مردمی داشته و فرهنگ آن انقلابی است، بیان داشت: 60 هزار تشکل دینی از بین 100 هزار تشکل انتخاب شدند که برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی دهه فجر را در سراسر کشور تدارک خواهند دید.

وی ابراز کرد: از فعالیت‌هایی که برای نخستین بار اجرا می‌شود اجتماع مدافعان حرم در 15 بهمن روز جمعه همزمان با ولادت حضرت زینب(س) است، 40 شهرستان اعلام آمادگی کردند که این مراسم را اجرا کنند.

حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد اظهار داشت: مسیر مدافعان حرم در ادامه راه رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس است که امروز با مقاومت آنها در منطقه آثار پیروزی را شاهد هستیم.

مسؤول تشکل‌های دینی ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دهه مبارکه فجر امسال با ایام فاطمیه تقارن دارد، طبیعی است که در این ایام حرمت ایام فاطمیه نگه داشته شود.

وی خاطرنشان کرد: هیئات مذهبی امسال به طور ویژه با نشانه‌های خود بر پرچم‌هایی که دارند با قوت هرچه تمام‌تر حضور پیدا خواهند کرد.

حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد عنوان کرد: برای 92 هیات مذهبی ابلاغیه ارسال شده است که در مراسم 22 بهمن حاضر شوند.

مسؤول تشکل‌های دینی ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی بیان داشت: امسال تکبیر شب 22 بهمن به نام فاطمی است، 500 گفتمان در نظر گرفته شده است که برگزار خواهد شد.

وی ابراز کرد: در مساجد با حضور شبکه‌های مردمی با امید که با 62 مسجدی که با سازمان تبلیغات در ارتباط هستند با حضور در آن مساجد مراسم ویژه به مناسبت دهه فجر اجرا خواهد شد.

حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد اظهار داشت: 360 شب خاطره مخصوص دوران انقلاب از سوی همین شبکه‌های مردمی برگزار خواهد شد.

مسؤول تشکل‌های دینی ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: مسابقات خط، نقاشی، نمایشگاه کتاب، ایستگاه‌های صلواتی از جمله برنامه‌های دیگر این کمیته خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: امسال با توجه به برنامه‌ها و مسائل روز جامعه سازمان تبلیغات این آمادگی را دارد که مبلغان آن مناطق را تامین کند، بخشی از مبلغان را از حوزه‌های علمیه مراکز استان‌ها و بخشی از مبلغان از حوزه علمیه قم هماهنگ شده است که از قم 3 هزار نفر به مجموعه مبلغان سراسر کشور خواهند پیوست.

حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد عنوان کرد: نمایشگاه‌های فرهنگی و کتاب در سراسر کشور به ارائه اقلام فرهنگی خواهد پرداخت.

مسؤول تشکل‌های دینی ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی بیان داشت: از همه مردم مومن و انقلابی دعوت می‌کنیم که در راهپیمایی 22 بهمن با صفوف فشرده شرکت کنند./201/807/ب1

ارسال نظرات