۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۴۷۵۹۹۴

نخستین نمایشگاه بین المللی«اندیشه راقی» برگزار می شود

نمایشگاه بین المللی«اندیشه راقی» با هدف شناخت عینی، جامع و واقع بینانه جبهه فرهنگی انقلاب از فعالیتها و فعالان مروّج اندیشه ولایت، همزمان با دهه مبارک فجر برگزار می شود.
اندیشه راقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نخستین نمایشگاه بین المللی «اندیشه راقی» 17 تا 21 بهمن ماه در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

در این نمایشگاه که به پاسداشت اندیشه راقی رهبر عالی قدر و حکیم انقلاب اسلامی برگزار می شود؛ بخش هایی مانند نمایش آثار و تألیفات، عرضه محصولات الگوساز، معرفی دستاوردهای تبلیغی ترویجی، کارگاه های توانمندسازی جبهه فرهنگی انقلاب و نشست های تخصصی در نظر گرفته شده است.

شناخت عینی، جامع و واقع بینانه جبهه فرهنگی انقلاب از فعالیتها و فعالان مروّج اندیشه ولایت، ایجاد بستر بین المللی برای مانور خروجی های فعالان اندیشه ولایت و تبلیغ مؤثرتر، تألیف قلوب فعالان و آشناسازی مؤسسات نسبت به ظرفیت‌های یکدیگر، فرصت سازی برای معرفی و مقایسه چهره ها، آثار و گفتمان های تولید شده از منظر مخاطبان، بهره برداری حداکثری مخاطبان از آثار و توانمندی فعالان اندیشه ولایت، هم افزایی برای ارتقای اثر بخشی و کارآمادی جبهه انقلاب بر اساس نظام اندیشه ولایت و تشکیل مجمع فعالان اندیشه ولایت، از اهداف برگزاری این نمایشگاه بین المللی است.

گفتنی است، نمایشگاه مذکور 17 تا 21 بهمن ماه در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود./872/ت302/ج

ارسال نظرات