۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۴۷۶۲۶۳
آیت‌الله مهمان‌نواز:

انقلاب اسلامی ایران متعلق به هیچ گروه و جناح سیاسی نیست

عضو چهار دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردمی و الهی بود و متعلق به هیچ گروه و جناح خاص سیاسی نیست؛ از این‌ رو نباید احزاب و گروه‌ها از انقلاب و دهه فجر بهره‌برداری سیاسی داشته باشند.
آیت الله مهمان نواز

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماينده مردم خراسان شمالي در مجلس خبرگان رهبري در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره در پیش بودن ایام‌الله دهه فجر، به نقش مردم در پيروزي انقلاب اسلامي پرداخت و اظهار کرد: ملت شهادت‌طلب ايران با دست‌ خالی براي تثبيت افكار و اندیشه‌های به‌ حق خود تا پاي جان مبارزه كرده و سبب پيروزي انقلاب اسلامي شدند.

وي با بيان اينكه انقلاب اسلامي با پشتيباني مردم و درايت امام خميني(ره) به بار نشست، افزود: انقلاب اسلامي با حضور مردمی و رهبری ولایت فقیه به پيروزي رسيد و مردم با انقلاب اسلامي، دين و ارزش‌های اسلامي كه کم‌رنگ و به فراموشي سپرده شده بود را بعد از 14 قرن احيا كردند.

آیت‌الله مهمان‌نواز ادامه داد: انقلاب اسلامي ايران انقلاب مردمي و برخاسته از متن جامعه است؛ در نتیجه متعلق به هيچ گروه و جناح سياسي خاصي نبوده و احزاب و گروه‌ها نبايد از آن بهره‌برداری سياسي كنند.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردمی و الهی است؛ ازاین‌رو نباید احزاب و گروه‌ها از انقلاب و دهه فجر بهره‌برداری سیاسی داشته باشند.

آیت‌الله مهمان‌نواز با بیان اینکه هیچ‌گاه نبايد قدرت و اراده مردم ايران را دست‌کم گرفت، اظهار كرد: مردم با به ثمر رساندن انقلاب اسلامي موجي از بهت و حيرت را در ميان سران كشورهاي مختلف به وجود آوردند و با تکیه بر اعتقادات ديني و ارزشی، رژيم پهلوي و دشمنان اسلام و انقلاب را درمانده کردند.

نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری از همه اقشار جامعه خواست تا در سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب به میهن و پیروزی انقلاب اسلامی با حضور دشمن‌شکن خود، بار دیگر در دفاع از انقلاب و نظام به صحنه آمده و به دشمنان نشان دهند که هیچ کدام از تحریم‌ها و تهدیدها نتوانسته خللی در باور و عقیده آنها به وجود آورد.

آیت‌الله مهمان‌نواز با بيان اينكه مشاركت گسترده مردم در مراسم یوم‌الله 22 بهمن سبب دلگرمي دوستان و يأس دشمنان نظام اسلامي می‌شود، اظهار كرد: حضور در این مراسم افزون بر اینکه وظیفه‌ای شرعی است؛ نوعی رسالت ملی هم محسوب می‌شود./9314/302/ب2

ارسال نظرات