۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۴۷۶۳۷۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

رساندن پیام‌های انقلاب به مردم اولویت برنامه‌های دهه فجر باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مسؤولان اجرایی برنامه های دهه فجر در مساجد استان را طوری برنامه ریزی کنند که اولویت همه برنامه ها رساندن پیام های انقلاب به مردم باشد.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای کمیته مساجد ستاد دهه فجر خراسان جنوبی با بیان اینکه برنامه هایی که در دهه فجر انجام می شود خوب است اما کافی نیست، اظهار داشت: دو نکته مثبت برنامه‌های فعالان مساجد استان در دهه فجر کار جمعی و با هم بودن است، اما باید توجه شود که از همه مساجد در برنامه های دهه فجر یک صدا بیرون بیاید و یک هدف دنبال شود.

وی با اشاره به اینکه سخنرانی ها و بصیرت افزایی هایی که در دهه فجر در مساجد انجام می شود، باید همه پیام های انقلاب را برای مردم تشریح کنند، گفت: باید طوری پیام های انقلاب برای مردم تشریح شود که هر مشکلی که پیش آید مردم از راه و مسیر خسته نشوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: انسانی که هدف دارد هرگز از مشکلات خسته نمی شود و خستگی ها به خاطر بی هدف بودن است؛ از این رو در دهه فجر باید اهداف و پیام های انقلاب به درستی برای مردم بیان شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی گفت: مسؤولان اجرایی برنامه های دهه فجر در مساجد استان، طوری برنامه ریزی کنند که اولویت همه برنامه ها رساندن پیام های انقلاب به مردم باشد.

وی تاکید کرد: در این دهه باید طوری برنامه های بصیرت برای مردم به اجرا درآید که احساس کنیم به مردم بصیرت و روحیه جدید داده شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: برنامه های دهه فجر هر چه هم گرم باشد اما پیامی نداشته باشد؛ تنها یک مراسم است و تاثیری بر مردم نخواهد داشت./202/880/ب1

ارسال نظرات