۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۴۷۶۹۱۵
رییس ستاد اجرایی دهه فجر آذربایجان غربی:

انقلاب اسلامی با تکیه بر مبانی اصیل دینی شکل گرفت

رییس ستاد اجرایی دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: این انقلاب با تکیه بر مبانی اصیل دینی شکل گرفت و شرط تداوم آن نیز تکیه به همین آرمانها است.
انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، محسن شکرنیا، رییس ستاد اجرایی دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به معرفی ویژه‌ برنامه‌های دهه فجر پرداخت و اظهار داشت: ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر از دوم آذرماه امسال کار خود را آغاز کرده و با برگزاری جلسات متعددی به دستورالعمل هایی رسیده است که به همه ستادهای شهرستانی و دهستانی استان ابلاغ شده است.

وی با اشاره به انتقاد برخی از افراد از تکراری و یکنواختی برنامه های دهه فجر، افزود: برنامه ها در ظاهر تکراری به نظر می رسند اما هر برنامه ای که اجرا می شود بار فرهنگی خود را دارد.

رییس ستاد اجرایی دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در ادامه با بیان اینکه 320 مورد برنامه برای دهه فجر امسال در نظر گرفته شده است، گفت: در این راستا 23 کمیته تشکیل شده است تا برنامه ها تنوع لازم را داشته و به بهترین وجه ممکن برگزار شوند.

وی با توجه به وضعیت قومیتی آذربایجان غربی، توضیح داد: بر همین مبنا کمیته اقلیتهای دینی و تقریب مذاهب تنها در این استان تشکیل شده و در اصل دیگر استانها با 21 کمیته برنامه های خود را اجرا می کنند.

شکرنیا به صدا در آمدن زنگ مدارس، کلیساها و کنیسه ها در سالگرد لحظه ورود امام راحل(ره) به کشور، اجرای رژه موتورسواران، مهمانی لاله ها و برگزاری انواع مسابقات ورزشی از قبیل تیراندازی و والیبال را از شاخص ترین برنامه های 12 بهمن امسال خواند.

وی دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری نشست صمیمی با اصحاب انقلاب و دفاع مقدس، اکران فیلم جشنواره فجر، اجرای برنامه ویژه در پایگاههای فرهنگی و بسیج و برگزاری جشن 38 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی در یوم الله 22 بهمن را از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای دهه فجر عنوان کرد.

رییس ستاد اجرایی دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی حفظ آرمانهای انقلاب به ویژه روحیه استکبارستیزی را از جمله اهداف زنده نگه داشتن ایام الله دهه فجر خواند و تصریح کرد: این انقلاب با تکیه بر مبانی اصیل دینی شکل گرفت و شرط تداوم آن نیز تکیه به همین آرمانها است./936/202/ب2

ارسال نظرات