۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶
کد خبر: ۴۷۸۱۳۸
امام جمعه آبیک:

فرهنگ ایثار و شهادت، کشور را در مقابل دشمنان بیمه کرده است

حجت الاسلام موسوی گفت: شهدا رفتند و برای ما امنیت، آسایش و سعادت را به ارمغان آوردند و امروز همه ما مدیون و سپاسگزار آنان هستیم و در واقع فرهنگ ایثار و شهادت، کشور ما را در مقابل دشمنان بیمه کرده است.
دهه فجر دهه فجر

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام سید ابوتراب موسوی امام جمعه آبیک در جمع خانواده های شهدا، طلاب و روحانیان شهرستان آبیک در مسجد حضرت ولی عصر (عج) این شهر، ضمن تبریک دهه مبارک فجر، گفت: استقلال و آزادی که ملت و کشور ایران، امروز از آن بهره‌مند هستند، قابل مقایسه با دوران قبل از پیروزی انقلاب نیست، دیروز طاغوت بر کشور ما حاکم بود و امروز عبد و بنده خوب خداوند، مقام معظم انقلاب امت اسلامی را به دست گرفته است.

حجت الاسلام موسوی ابراز کرد: جمهوری اسلامی ایران، امروز به برکت خون شهدا به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شده است که می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای را در معادلات جهانی داشته باشد.

وی افزود: حضور پُرشور مردم در مراسم غبار روبی، عطر افشانی و گلباران مزار مطهر شهیدان، این پیام را به دنیا اعلام می کند که راه شهیدان همواره ادامه دارد.

استاد حوزوی با اشاره به نقش شهدا در انقلاب اسلامی بیان کرد: شهدا رفتند و برای ما امنیت، آسایش و سعادت را به ارمغان آوردند و امروز همه ما مدیون و سپاسگزار آنان هستیم و در واقع فرهنگ ایثار و شهادت، کشور ما را در مقابل دشمنان بیمه کرده است.

امام جمعه شهرستان آبیک اظهار کرد: شهدا همه هستی خود را برای حفظ امنیت کشور و دفاع از اسلام فدا کردند.

وی در پایان گفت: خانواده‌های شهدا با صبر و استقامت، فرزندان خود را به میدان نبرد با دشمن فرستادند و اکنون باید صبر خانواده‌های شهدا را الگو قرار دهیم./101/853/ب1

منبع: روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین

ارسال نظرات