۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۴۷۸۲۴۴
امام جمعه بیرجند:

دشمن به دنبال اختلاف بین مردم، مسؤولان و قوای سه گانه است

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه دشمن به دنبال اختلاف بین مردم، مسؤولان و قوای سه گانه است، گفت: دشمنان در تلاش هستند اتحاد امت اسلامی را جریحه دار کنند اما ملت ایران باید با همدلی و اتحاد و استقامت سرنوشت خو را تعیین کند.
امام جمعه بیرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی، امام جمعه بیرجند ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه با اشاره به ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار و بهورز، اظهار داشت: حضرت زینب(ع) عاقل ترین زن عقیله بنی هاشم بودند، هیچگاه نماز شب حضرت زینب(س) ترک نشد، مش حضرت زینب(س) مش پیامبر(ص) و منطق ایشان منطق رسول الله بود.

وی گفت: اقدامات خوبی تاکنون برای پرستاران انجام شده است و باید طرح سلامت که در دستور کار قرار دارد به خوبی اجرا شود و به روال خود باقی بماند و با منطق و هدفمند ادامه پیدا کند

امام جمعه بیرجند عدالت اجتماعی را هویت جامعه دانست و افزود: باید در جامعه اسلامی عدالت رعایت شود و نباید عده ای برخوردار و عده ای کم برخوردار و گرسنه در این جامعه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی به 17 بهمن ماه تشکیل مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و اذعان داشت: اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام مشاوران امین امام راحل، مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی و مردم هستند.

وی با بیان اینکه 19 بهمن ماه روز اعلام همبستگی همافران نیروی هوایی ارتش با امام راحل به عنوان روز نیروی دریایی نام گذاری شده است، تصریح کرد: سربازان و پرسنل نیروی دریایی فرزندان غیور و هوشمند اسلام و قرآن هستند  و با حضور خود در محضر امام راحل کمر طاغوتیان را شکستند.

امام جمعه بیرجند اقدام نیروی هوایی را یکی از مصادیق بارز یوم الله دانست و خاطرنشان کرد: نیروی هوایی کوچکترین تهدیدی که در هوا مشاهده شود را رصد می کنند و به برکت این افراد امنیت در کشور داریم.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی با اشاره به 21 بهمن ماه روز شکسته شدن حکومت نظامی به فرمان امام راحل و توسط مردم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امام(ره) شخصیتی بی نظیر در جامعه اسلامی بودند و ایشان یک هدیه الهی برای ملت بود.

وی گفت: امام خمینی(ره) با مدیریت و شجاعت انقلاب اسلامی را طراحی و مهندسی کردند و سبب شدند دشمنان و ابرقدرت ها به واسطه این انقلاب شکوهمند به زانو بیایند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه دشمن به دنبال اختلاف بین مردم، مسؤولان و قوای سه گانه است، ادامه داد: دشمنان در تلاش هستند اتحاد امت اسلامی را جریحه دار کنند اما ملت ایران باید با همدلی و اتحاد و استقامت سرنوشت خو را تعیین کند.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی اضافه کرد: ترامپ رییس جمهور آمریکا انسانی کم توجه است و ملت اسلامی ایران را هدف قرار داده است و می خواهد با تشدید تحریم ها برجام را بشکند.

وی با اشاره به اینکه گردان هایی از خراسان جنوبی برای مدافعان حرم تشکیل شده است، عنوان کرد: خود مردم سوریه از حرم دفاع می کنند اما ما نیز در اینجا اعلام آمادگی برای اعزام گردان می کنیم، امروز مرز ایران خوزستان نیست بلکه مرز ما عراق، سوریه و لبنان است./201/880/ب1

ارسال نظرات