۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۴۷۸۷۴۹
مسؤول گروه تبلیغی سراج همدان تشریح کرد؛

فعالیت های گروه تبلیغی سراج در دهه فجر

مسؤول گروه تبلیغی سراج گفت: در ایام دهه فجر، طرح هایی با محتوای تبلیغی برای مدارس و گفتمان هایی در مراکز آموزش عالی، مساجد و ارگان های دولتی از سوی گروه تبلیغی سراج در حال اجرا است.
مهدی ارتقایی مسوول موسسه تبلیغی سراج همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام مهدی ارتقایی مسؤول گروه تبلیغی سراج همدان، ظهر امروز در جلسه مبلغان این موسسه، درباره فعالیت ها و برنامه های این موسسه در ایام دهه فجر گفت: مانند همه مناسبت های دینی و ملی مذهبی به مناسبت دهه فجر نیز طرح ها و برنامه هایی از سوی گروه تبلیغی سراج در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: به مناسبت ایام دهه مبارک فجر، طرح های معرفت، غدیر و مهدویت، از سوی موسسه تبلیغی سراج همدان و با همکاری آموزش و پرورش استان در نظر گرفته شده است که یک کار دانش آموزی است و یک محتوای خوب تبلیغی بین همه مدارس استان توزیع شده است.

مسؤول گروه تبلیغی سراج همدان افزود: در این طرح ها مجموعا 21 هزار نفر از دانش آموزان پایه نهم تحت پوشش قرار گرفته اند و در پایان آزمونی از محتواهای توزیع شده در بین دانش آموزان برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: حدود 2 هزار نفر از دانش آموزان برگزیده این آزمون، در اردوی فرهنگی، تفریحی و معرفتی که به مدت سه روز و در شهر مقدس قم و اردوگاه یاران مهدی برگزار می شود، شرکت داده خواهند شد.

حجت الاسلام ارتقایی با اشاره به بهره گیری از حضور مراجع در این اردو، گفت: در این اردوی فرهنگی و معرفتی از حضور دو تن از مراجع استفاده خواهد شد که پیش بینی می شود طبق دوره های گذشته از بین حضرات آیات علوی گرگانی، نوری همدانی و جوادی آملی دو تن در برنامه این دوره نیز حضور داشته باشند.

وی عنوان داشت: لازم به ذکر است که این برنامه پیوست استمرار هم دارد و دو هزار دانش آموزی که در این اردو شرکت دارند در یک سامانه عضو خواهند شد و با آن ها در ارتباط خواهیم بود.

مسؤول گروه تبلیغی سراج همدان بیان کرد: از بین دانش آموزانی که در این سامانه عضوند، افرادی که مستعد هستند، در کانون تربیتی ما انتخاب می شوند و مخاطب طرح های این موسسه خواهند بود.

وی افزود: برای طرح های بعدی کانون افسران فرهنگی برای دختران و کانون تربیتی آفتابگردان که در کانون مهدیه و مسجد جامع همدان و جوان فردا که با همکاری انجمن اسلامی استان فعالیت دارند، برای پسران در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام ارتقایی در پایان گفت: فعالیت دیگر موسسه سراج که در ایام دهه فجر در حال انجام است، برگزاری گفتمان هایی در مدارس، مراکز آموزش عالی، مساجد و ارگان های دولتی است که در این برنامه ها از سخنرانی سخنرانان معرفتی و انقلابی بهره گرفته می شود./202/979/ب1

ارسال نظرات