۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۴۷۸۷۷۷
امام جمعه هشترود:

مردم در راهپیمایی 22 بهمن وفاداری خود به امام و انقلاب را فریاد خواهند زد

حجت الاسلام رحیمی با بیان این که مردم در راهپیمایی 22 بهمن وفاداری خود به امام و انقلاب را فریاد خواهند زد، گفت: انقلاب اسلامی موجب عزت و تعالی ملت ایران شد.
حجت الاسلام علی رحیمی، امام جمعه هشترود

حجت الاسلام علی رحیمی، امام جمعه هشترود در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: ملت ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن به دنیا ثابت خواهند کرد همچنان وفادار به امام و انقلاب هستند و دست از آرمان های انقلاب بر نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه مردم ایران در 22 بهمن وفاداری خود به نظام را فریاد خواهند زد، ابراز داشت: این انقلاب با مردم پیروز شد و با پشتوانه مردمی تداوم خواهد یافت، دشمن نیز تلاش دارد تا این پشتوانه مردمی را از نظام اسلامی و انقلاب اسلامی ایران سلب کند.

امام جمعه هشترود انقلاب اسلامی ایران را عزت آفرین و تعالی بخش ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما را از یوغ استکبار جهانی رهایی بخشید و به ما عزت و شرف داد، امروز ایران به برکت انقلاب و مردم آن یک قدرت تأثیر گذار در منطقه و جهان است.

وی حضور گسترده و انسجام در راهپیمایی 22 بهمن ماه را نشان از اراده ملت ایران دانست و گفت: ملت آزاده ایران با عزمی راسخ در برابر استکبار ایستانده اند و برای دفاع از اقتدار ملی، دستاوردهای نظام و ارزشهای الهی هیچ گاه کوتاه نخواهند آمد و بر آرمان خود استوار خواهند ماند.

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه در زمان طاغوت کوچکترین ارزشی برای مردم قائل نبودند و رعب و وحشت در مردم نهادینه شده بود، ابراز داشت: اما امروز به برکت انقلاب کرامت و حریت انسانی به مردم بخشیده شده است و ملت ایران با کرامت و عزت زندگی می کنند.

وی با تأکید بر حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، ابراز داشت: این راهپیمایی پاسخی دندان شکن به خصومت های آمریکا و مستکبران جهان خواهد بود، ملت در این روز در برابر خیانتها و نقض عهدهای آمریکایی با قدرت فریاد استقلال و حریت خواهند داد.

امام جمعه هشترود با بیان اینکه همچنین باید دهه فجر را فرصت مغتنمی برای بیان ارزشهای انقلابی و آرمانهای امام خمینی(ره) برای ملت به ویژه نسل جوان دانست، گفت: مسؤولان در این ایام باید در برابر مردم پاسخ گو باشند و دستاوردهای انقلاب را برای مردم بیان کنند./854/302/ب2

ارسال نظرات