۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۴۷۹۱۰۵
استاد حوزه علمیه:

وحدت کلمه با محوریت ولایت فقیه از عناصر اصلی پیروزی انقلاب بود

استاد حوزه علمیه وحدت را نیاز امروز جامعه برای حرکت شتابان در مسیر انقلاب بیان کرد و گفت: اتحاد کلمه با محوریت ولایت فقیه از عناصر مهم پیروزی انقلاب اسلامی بود و باید تمام نیروهای وفادار به انقلاب در کنار هم برای حمایت از اصل انقلاب هوشیارانه در صحنه باشند.
عباس بابائیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه امشب در مراسم محوری جشن سالگرد انقلاب اسلامی در بخش بابلکنار با گرامیداشت دهه فجر، گفت: انقلاب اسلامی هدیه بزرگ پروردگار متعال به واسطه مجاهدت ملت ایران و ایستادگی در برابر استکبار برای ملت ایران بود.

وی با اشاره به این مطلب که باید قدردان این انقلاب پس از گذشت 38 سال از پیروزی آن باشیم، افزود: انقلاب اسلامی گوهری گرانبها و درختنی تنومند است که با خون هزاران شهید آبیاری شد و عزت و شرف ملت ما را احیا کرد.

مسؤول اسبق نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه دریایی سپاه به عوامل استمرار انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: مهمترین علت استمرار و ماندگاری انقلاب اسلامی ایران همان عامل مهم به وجود آورنده آن یعنی ولایت فقیه است.

وی مهترین ثمره انقلاب را انقلاب درونی آحاد ملت بیان کرد و ادامه داد: انقلاب اسلامی موجب تحول درونی در جامعه ایران اسلامی شد و این ایمان الهی در مسیر انقلاب بود که موجب حضور و همبستگی همه مردم گردید.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این مطلب که اگر ایمان درونی افراد سست شود انقلاب دچار آسیب خواهد شد، تأکید کرد: باید اندیشه های امام راحل و گفتمان انقلاب اسلامی نسل به نسل منتقل شود تا اساس این انقلاب پایدار بماند.

امام جمعه بابلکنار ترویج فرهنگ شهید و شهادت طلبی را از دیگر عوامل حضور مردم در صحنه انقلاب بیان کرد و گفت: انقلاب با با ماه محرم و عاشورا شکل گرفت و امام راحل با تاسی از عاشورای حسینی و الهام از قیام سیدالشهدا(ع) بنیان انقلاب را پایه گذاری کرد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به این مطلب که شهرستان بابل بیشترین شهید را در سطح شمال کشور تقدیم انقلاب کرده است، یادآور شد: شهرستان بابل با تقدیم 17 شهید قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از مناطق پیشرو در مسیر انقلاب بود و امروز هم جوانان نسل جدید با همان روحیه آماده جانفشانی برای انقلاب هستند.

وی وحدت را نیاز امروز جامعه برای حرکت شتابان در مسیر انقلاب بیان و خاطرنشان کرد: اتحاد کلمه با محوریت ولایت فقیه از عناصر مهم پیروزی انقلاب اسلامی بود و باید تمام نیروهای وفادار به انقلاب در کنار هم برای حمایت از اصل انقلاب هوشیارانه در صحنه باشند.

حجت الاسلام بابائیان افزود: هر حرکتی در مسیر تفرقه و شکستن وحدت در نظام اسلامی باشد، موجب خوشحالی دشمنان و ضعف نظام ما خواهد شد و همه باید حول محور ستون اصلی نظام یعنی ولایت فقیه آماده تلاش جهادی و کار و خدمت باشند.

وی بر لزوم شرکت فعال در راهپیمایی 22 بهمن امسال تأکید کرد و گفت: دشمن به دقت حضور مردم را در مراسم راهپیمایی 22 بهمن مورد رصد و ارزیابی قرار می دهد و حضور پرشور مردم موجب تغییر در محاسبات آنها علیه ملت ما خواهد شد./1313/202/ب2

ارسال نظرات