۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۰
کد خبر: ۴۷۹۱۱۵
استاندار کرمانشاه:

صیانت از آرای مردم وظیفه دولت است

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه صیانت از آرای مردم وظیفه دولت است، گفت: موضوع انتخابات یک موضوع صد درصد جدی و وظیفه ذاتی وزارت کشور و استانداری ها است و در این راه خود را مکلف و ملزم به برگزاری انتخاباتی قانونمند و سالم دانسته و صیانت از آرای مردم را وظیفه اصلی خویش می دانیم.
استاندار کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، اسدالله رازانی، استاندار کرمانشاه شامگاه دوشنبه در نشست با اعضای هیأت نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای استان و دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه، با اشاره به ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: افتخار داریم در نظامی زندگی می کنیم که میزان بودن رأی ملت در عرصه عمل به بهترین وجه به عرصه ظهور و کارایی رسیده است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به برگزاری دو انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جهموری و پنجمین دوره شوراها در اوایل سال آینده، گفت: دولت تدبیر و امید، دولت قانون است و موضوع انتخابات یک موضوع صد درصد جدی و وظیفه ذاتی وزارت کشور و استانداری ها است و در این راه خود را مکلف و ملزم به برگزاری انتخاباتی قانونمند و سالم دانسته و صیانت از آرای مردم را وظیفه اصلی خویش می دانیم.

وی در ادامه افزودد: در راه تحقق این مهم با هیأت های نظارت برانتخابات شوراها و ریاست جمهوری همکاری و هماهنگی لازم را خواهیم داشت تا انتخابات به نحو احسنت و شایسته مردم عزیز ایران است برگزار شود.

حسن سلیمانی، رییس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان کرمانشاه نیز گفت: یکی از وظایف نمایندگان ملت نظارت بر حسن اجرای قانون است و نظارت برگزاری انتخابات شوراها از وظایف منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی است.

سلیمانی اظهار داشت: در بررسی پرونده داوطلبان قانون و مقررات، ملاک اصلی هیأت های نظارت خواهد بود.

وی در پایان بر تعامل هرچه بیشتر بین هیأت نظارت بر انتخابات شوراها و ستاد انتخابات استان تأکید کرد./967/204/ب2

ارسال نظرات