۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴
کد خبر: ۴۷۹۶۸۳
امام جمعه بیرجند:

ترامپ باطن آمریکا را بیشتر از گذشته نشان می دهد

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه ترامپ باطن آمریکا را بیشتر از گذشته نشان می دهد، گفت: مردم ایران جواب آقای ترامپ که به تازگی اقدامات زیادی را انجام داده است را در راهپیمایی 22 بهمن و با حضور گسترده و شعارهای کوبنده خواهند داد.
امام جمعه بیرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی، امام جمعه بیرجند شامگاه چهارشنبه در شورای استانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی اظهار داشت: 22 بهمن و دهه فجر مصداق بارز یوم الله است، در این روز دیو از جامعه رفت و فرشته ای آمد.

وی با بیان اینکه ترامپ در سخنان خود ادعا دارد باید از ما بترسید و از قبلی ها متشکر باشید، گفت: آمریکایی ها هیچ چیزی از حقوق بشر نمی دانند و تنها ادعای آن را دارند، آن ها با این همه جنایت می گویند در حقوق بشر پیشرفت کرده ایم.

 امام جمعه بیرجند با بیان اینکه ترامپ باطن آمریکا را بیشتر از گذشته نشان می دهد، افزود: مردم ایران جواب آقای ترامپ که به تازگی اقدامات زیادی را انجام داده در راهپیمایی 22 بهمن و با حضور گسترده و شعارهای کوبنده خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی با بیان اینکه بیشتر کشتار بشر در قرن بیستم رخ داده است، تصریح کرد: مردم این نظام هرگز به علت مسائل مادی از رهبری و دین خود چشم پوشی نخواهند کرد.

وی خواب های ترامپ برای ملت را غیر قابل تعبیر دانست و ادامه داد: ایرانی ها مانند هر سال با حضور باشکوه و بی نظیر در راهپیمایی 22 بهمن و با همدلی و وحدت تمام توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

امام جمعه بیرجند خاطرنشان کرد: فریادها و عربده هایی که آمریکایی ها می کشند به این علت است که نمی توانند کاری را انجام دهند و تلاش می کنند با ایجاد جنگ رعب و وحشت در دل مردم بیندازند.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی با بیان اینکه دشمنان نقشه های بسیاری برای مسائل امر به معروف و نهی از منکر در کشور کشیده اند، اظهار کرد: مصوبات جلسات شورا باید اجرایی شود و تمام دستگاه های اجرایی نیز این جلسات را جدی بگیرند.

وی افزود: در تورهای گردشگری که گاهی بدون اطلاع دیگر دستگاه های اجرایی در استان انجام می شود باید مسائل امر به معروف و نهی از منکر رعایت شود.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه نباید در تورهای گردشگری در استان هنجارشکنی صورت بگیرد، گفت: باید در استان اتاق های فکری تشکیل شود تا بتوانیم کارهای مثبتی را برای استان انجام دهیم./880/202/ب2

ارسال نظرات