۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۴۸۱۲۵۴
استاد حوزه و دانشگاه تبریز:

استکبار به دنبال تحریف تاریخ انقلاب و مواضع امام راحل است

حجت الاسلام نظری گفت: استکبار جهانی در قالب جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و توطئه نفوذ به دنبال تحریف تاریخ انقلاب و مواضع امام و رهبری است.
حجت الاسلام مجتبی نظری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام مجتبی نظری، استاد حوزه و دانشگاه تبریز عصر امروز در جمع طلاب حوزه علمیه صادقیه تبریز با بیان این‌که استکبار جهانی در قالب جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و توطئه نفوذ به دنبال تحریف تاریخ انقلاب و مواضع امام و رهبری است، اظهار داشت: باید ماهیت استکبارستیزی انقلاب را حفظ کنیم.
وی با بیان این‌که تطهیر جریان‌های ضدانقلاب و معاند نظام و مردم از جمله منافقان، حزب توده و جریان‌هایی از این دست در دستور کار اتاق فرمان جنگ نرم دشمن قرار دارد، خاطرنشان کرد: جنگ جدید دشمن به گستره همه جهان، جنگ نرم است و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، قتل عام یا شبیخون فرهنگی است.
نماینده اسبق نهاد رهبری در دانشگاه تبریز ادامه داد: استکبار جهانی پس از شکست در جنگ نظامی؛ بیش از دو دهه است که جنگ نرم و ناتوی فرهنگی را علیه ملت پیش گرفتند و چنان به لایه‌ها نفوذ کردند که با وجود تحریم‌های ضدبشری، شبکه‌های مختلف مجازی را بدون هیچ محدویتی در اختیار ملت قرار دادند.
حجت الاسلام نظری با بیان این‌که فضای مجازی تبدیل به قتلگاه جوانان کشور شده است، تصریح کرد: ملت ایران با بصیرت و آگاهی در مقابل فتنه‌های رنگین دشمنان ایستاده‌اند. چنانکه در برهه‌های مختلف در راستای تثبیت و صدور آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی جانفشانی کرده و تسلیم توطئه دشمن نشده اند.
وی با بیان این‌که استکبار جهانی با درایت امام و رهبری و بصیرت مردم، هرگز نتوانستند به اهداف شوم خود برسند، خاطرنشان کرد: ماهیت انقلاب اسلامی از جنس عاشورا و مبارزه با استکبار است، انقلاب با رهبری حضرت امام پیروز و به کشورهای همسایه و منطقه صادر شد و با تبعیت از ولایت فقیه نیز تداوم خواهد یافت.
این استاد حوزه و دانشگاه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جانفشانی مدافعان حرم در عراق و سوریه اظهار داشت: اصلی ترین کار ایران در سوریه و عراق انتقال فرهنگ مقاومت ایران به آن‌ها بود و الان با شکل گیری بسیج مردمی در سوریه و عراق و پیاده سازی مقاومت مردمی؛ موفقیت ها و پیروزهای بدست می‌آید.
حجت الاسلام نظری با انتقاد از کسانی که با شبهه‌افکنی حضور ایران در عراق و سوریه را زیرسؤال می برند، تصریح کرد: آن عده روشنفکرنما بدانند که اگر جوانان ایرانی در سوریه حضور نداشتند؛ امروز باید در خیابان های تهران و تبریز با گروهک‌های تروریستی و تکفیری مبارزه می کردیم./935/202/ب1

 

ارسال نظرات