۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۴۸۲۸۹۹
با حضور نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی؛

عملیات فرهنگی «با فاطمیون در فاطمیه» آغاز به کار کرد

مراسم افتتاحیه عملیات فرهنگی «در فاطمیه با فاطمیون»، همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س)، با حضور آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در مهدیه مشهد برگزار شد.
مدافعان حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم افتتاحیه عملیات فرهنگی «در فاطمیه با فاطمیون»، همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) و نیز فرارسیدن سالروز شهادت شهیدان توسلی و بخشی، سرداران لشگر فاطمیون مدافع حرم، شامگاه چهارشنبه با حضور آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و تنی چند از مسؤولان فرهنگی استان در محل مهدیه مشهد برگزار شد.

وحید جلیلی، معاون فرهنگی شهرداری مشهد مقدس در ابتدای این مراسم اظهار کرد: در راستای تشریح فداکاری های فاطمیون در جنگ با تروریست های تکفیری در کشورهای سوریه و عراق، ده ها فیلم مردمی ساخته شده که در جریان هفتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار در سطح مساجد مشهد مقدس اکران می شود.

مسؤول شورای سیاست گذاری جشنواره فیلم عمار با اشاره به این که شبکه های ماهواره ای، به ویژه BBC به دنبال تخریب چهره مدافعان حرم هستند، خاطرنشان کرد: مظلومیت برادران افغانی مان را درک می کنیم و در جریان دفاع از حرم اهل بیت(ع) مظلومیت آن ها مضاعف شده است. از همین رو چند فیلم برگزیده جشنواره عمار را همزمان با ایام شهادت سرداران لشگر فاطمیون در مساجد مشهد اکران می کنیم تا به یاد این شهیدان باشیم.

در ادامه این مراسم که با حضور حجت الاسلام گنابادی نژاد، رییس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی، مسؤولان اقشار گوناگون بسیج و دیگر شخصیت های فرهنگی مشهد مقدس برگزار شد، مستند «مادرانه» از مجموعه فیلم های ساخته شده پیرامون موضوع مدافعان حرم در جشنواره مردمی فیلم عمار، در مهدیه مشهد اکران شد.

گفتنی است، در عملیات فرهنگی «با فاطمیون در فاطمیه» فیلم های «نبرد پالمیرا»، «مادرانه»، «من و مرتضی»، «سید ابراهیم»، «نبرد پنهان» و «پسرم» در مساجد مشهد مقدس اکران خواهد شد./820/202/ب1

ارسال نظرات