۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۴۸۴۱۲۴
همزمان با ایام فاطمیه؛

پیکر 10 شهید گمنام در خوزستان تشییع می شود

همزمان با ایام فاطمیه پیکر مطهر 10 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرهای مختلف خوزستان تشییع می ‌شود.
شهید گمنام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، پیکر مطهر 10 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهر‌های اهواز، اندیمشک، شوشتر، گتوند، دزفول و هفتگل همزمان با ایام فاطمیه و نیز در سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) بر دوش مردم خوزستان تشییع و به خاک سپرده می شود.

بر همین اساس پیکر دو تن از شهدای گمنام 20 و 29 ساله که در تک دشمن در منطقه زبیدات عراق و عملیات بدر در شرق دجله به شهادت رسیدند، فردا ساعت 8:30 در اهواز تشییع و در شهرک نفت اهواز آرام خواهد گرفت.

همچنین دو شهید گمنام 20 و 29 ساله دیگر که در منطقه عملیاتی زبیدات و عملیات بدر در شرق دجله شربت شهادت نوشیدند میهمان مردم شهرستان شوشتر خواهند بود.

براساس این گزارش، پیکر مطهر شهید گمنام 29 ساله که در عملیات والفجر یک در منطقه فکه شهید شد، فردا ساعت 9:00 در تیپ حضرت مهدی(عج) خوزستان تشییع و در خاک آرمیده خواهد شد و در پادگان شهید باکری دزفول نیز پیکر شهید 22 ساله عملیات بدر تشییع و به خاک سپرده می شود.

صالح ‌شهر شهرستان گتوند نیز میزبان دو شهید جوان 23 و 17 ساله دوران دفاع مقدس است که به ترتیب در عملیات بدر منطقه عملیاتی شرق دجله و همچنین عملیات کربلای 5 منطقه عملیاتی شلمچه به فیض شهادت نائل آمدند.

پیکر مطهر 2 تن از شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس که در عملیات های محرم در منطقه عملیاتی شرهانی و نیز محرم در شرق دجله شهد شهادت نوشیدند، 12 اسفندماه ساعت 8:00 در بخش رغیوه هفتگل تشییع می ‌شود./9456/303/ب2

ارسال نظرات