۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۴۸۴۳۳۱
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

ناکارآمدی برخی مسؤولان به نظام نسبت داده نشود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ناکارآمدی برخی مسؤولان را نباید به ناکارآمدی نظام نسبت داد، گفت: نظام ربطی به دولت و مردم ندارد و یک نوع سیستم است.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزار رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امشب در دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اظهار داشت: کمیته امداد امام راحل حسنه و جزء یادگاران امام(ره) است و این نهاد مقدس در زوایای مختلف خدمات گوناگونی را در جامعه ارائه می دهد.

وی گفت: خدمات کمیته امداد ارزشمند و مقدس است و گاهی انسان هایی از خارج از این کشور می آیند فرم این نوع خدمت رسانی را مشاهده می کنند و از این خدمات نمونه برداری و الگوگیری می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر کمیته امداد از آرمان های دینی فاصله زیادی دارد، افزود: توانمندسازی مددجویان یکی از اقدامات مؤثر این نهاد مقدس است و با این اقدام و با کمکی که به افراد ضعیف می شود باید آن ها به عنوان عضو فعال در جامعه متکی به خود باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: باید به افراد ضعیف و مستضعف جامعه کمک صورت بگیرد و به آن ها توجه شود تا در جامعه شاهد تکدی گری افراد نباشیم.

وی با بیان اینکه نباید گدای حرفه ای به وجود بیاید زیرا این افراد حرفه ای چهره شهر و جامعه را زشت می کنند، ادامه داد: کمیته امداد اهداف و آرمان های جامعی را دارد اما بسیار کم به این اهداف دست پیدا کرده ایم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه قوای سه گانه با بی عدالتی ها در جامعه برخورد کند، خاطرنشان کرد: پول های کشور را پولدارها می برند سبب می شود در جامعه فقیر بماند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه حرف اول در نظام جمهوری اسلامی ایران را تفکر سرمایه داری می زند، اظهار کرد: نظام را پا برهنه ها به وجود آوردند اما سود آن به کیسه مستکبران می رود که برخی به راحتی از کنار حقوق های نجومی و وام های آنچنانی می گذرند.

وی خود انسان ها را مقصر مشکلات به وجود آمده دانست و افزود: برخی از مسؤولان نظام به جای اینکه به رفع مشکلات مردم بپردازند و جلوی دزدی ها و آقازاده ها را بگیرند فقط با هم درد و دل می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید در انتخابات و رأی هایی که می دهیم دقت کنیم به کسی می شناسیم و به آن اعتماد داریم رأی بدهیم و با رأی نادرست خود سرنوشت مردم را به نااهلان نسپاریم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه ناکارآمدی برخی مسؤولان را نباید به ناکارآمدی نظام نسبت داد، عنوان کرد: نظام ربطی به دولت و مردم ندارد و یک نوع سیستم است./202/880/ب1

ارسال نظرات