۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۳
کد خبر: ۴۸۴۳۶۷
آیت الله مقتدایی:

مسؤولان در برگزاری نمایشگاه کتاب اهتمام داشته باشند

رییس شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران گفت: موضوع نمایشگاه کتاب موضوع بسیار مهمی است و مسؤولان باید اهتمام بالایی برای برگزاری چنین نمایشگاه هایی داشته باشند.
مقتدایی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، آیت الله مرتضی مقتدایی در حاشیه بازدید از دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم اظهار کرد: امروز مشکلی که داریم، قدری مشکل اقتصادی است و می دانیم که مردم به ویژه جوانان علاقه‌مند به کتاب و کتابخوانی هستند، ولی از نظر معیشت و اقتصادی مشکل دارند، از اینرو مقداری تسهیل در این جهت بشود.  

نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  گفت: بودجه هایی در امور فرهنگی مصرف می شود، بهترین مصرف این بودجه های فرهنگی در جهت کتاب است.

وی اظهار کرد: تسهیل خرید کتاب؛ هم تشویق به مطالعه و کتابخوانی و هم ارتقای سطح علمی و اطلاعات جوانان است، از اینرو اهتمام به این امر بسیار لازم است.

آیت الله مقتدایی خاطرنشان کرد: از مسؤولان فرهنگی استان قم درخواست می کنیم که از امروز برای سال آینده برنامه ریزی های خوبی بکنند.  

وی گفت: الحمدالله استقبال خوبی از این نمایشگاه شده است و امیدواریم که همان طور که قم در ابعاد مختلف برای سایر امور فرهنگی کشور الگو است، در این جهت نیز قم الگو باشد و این الگو بودن قم در سطح کشور نشان داده شود./872/د102/ی

ارسال نظرات