۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۴۸۴۶۶۹
مدیر گروه عرفان مجمع عالی حکمت اسلامی مطرح کرد؛

ضرورت هوشیاری خانواده ها نسبت به آثار مخرب ماهواره بر تربیت فرزندان

حجت الاسلام یزدان پناه بر ضرورت هوشیاری خانواده ها نسبت به آثار مخرب ماهواره بر تربیت فرزندان اشاره کرد و گفت: برنامه های ماهواره ای مشکل دارد که خانواده ها باید مراقبت لازم را داشته باشند و خانه ای که در آن ماهواره باشد شیطانی می شود و اعضای آن در مسیر سقوط قرار می گیرند.
حجت الاسلام یزدان پناه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید یدالله یزدان پناه، استاد فلسفه و عرفان حوزه علمیه قم امروز در مراسم شهادت حضرت زهرا(س) که در مسجدالرسول(ص) گرجی محله آمل برگزار شد اظهار داشت: شهادت حضرت زهرا(س) غم و اندوه بسیاری ایجاد کرده و هر فردی به امام زمان(عج) نزدیکتر باشد احساس غم می کند.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد از سیره نورانی حضرت زهرا(س) بهره گیری کرده و استفاده شایسته ای از آن داشته باشیم که امری ارزنده است.

مدیر گروه عرفان مجمع عالی حکمت اسلامی بیان داشت: انسان همواره باید مراقب اعمال و رفتار خود باشد که هرکاری کردیم مشخص است و چه خوب می شود شود که عزادار اهل بیت(ع) در مصیبت ها باشیم تا در نامه عمل ما ثبت و ضبط باشد.

حجت الاسلام یزدان پناه خاطرنشان کرد: در سرای آخرت ریز و درشت اعمال ما حاضر می شود که ضرورت دارد در این دنیا مراقبت و هوشیاری لازم را داشته باشیم.

استاد حوزه علمیه قم با بیان این که انسان در سرای آخرت باید پاسخگوی اعمال خود باشد، گفت: انسان باید مراقب باشد تا همواره بندگی حضرت حق را صورت دهد و اراده ای قوی را در خود استوار کند تا در خلوت هم گناه نکند.

وی بر ضرورت هوشیاری خانواده ها نسبت به آثار مخرب بر تربیت فرزندان اشاره کرد و بیان داشت: برنامه های ماهواره ای مشکل دارد که خانواده ها باید مراقبت لازم را داشته باشند و خانه ای که در آن ماهواره باشد شیطانی می شود و اعضای آن در مسیر سقوط قرار می گیرند.

مدیر گروه عرفان مجمع عالی حکمت اسلامی ادامه داد: انسان باید مراقب اعمال و رفتار خود بوده و تلاش و اهتمام لازم را داشته باشد تا فریب شیطان را نخورد.

حجت الاسلام یزدان پناه بیان داشت: مرتبه ملکوت اعلی علیین مخصوص مقربان درگاه که ائمه اطهار(ع) و حضرت فاطمه الزهرا(س) هستند و سراسر نور و پاکی در وجود آنان قرار دارد.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: شیعیان از اعلی علیین خلق می شوند که دل مومن و شیعه سراسر بهشتی است و ضرورت دارد قدر جایگاه و مرتبه خود را بدانیم.

وی با بیان این که نور حضرت زهرا(س) نور حق است، گفت: خداوند سبحان حضرت زهرا(س) را از نور عظمت خود خلق کرد که این بانوی گرانقدر نیاز به نامه عمل ندارد.

مدیر گروه عرفان مجمع عالی حکمت اسلامی اظهارداشت: هیچ کدام از بانوان جهان به مقام و جایگاه حضرت زهرا(س) نمی رسند که پیامبر گرامی اسلام قدرشناسی و تکریم والایی نسبت به این بانوی گرانقدر داشتند.

گفتنی است، ویژه برنامه های شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) در مساجد، امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان آمل برگزار شد./202/1314/ب1

ارسال نظرات