۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۴۸۴۸۶۳
امام جمعه بیرجند:

جرقه های اختلاف و دو قطبی شدن کشور را در آستانه انتخابات ایجاد نکنیم

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه نباید در آستانه انتخابات جرقه های اختلاف و دو قطبی شدن را ایجاد کنیم، گفت: گاهی دولتمردان حرف های را می زنند که در شأن آن ها نیست،
امام جمعه بیرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی، امام جمعه بیرجند ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه، اظهار داشت: اندیشه های انقلاب باید در جامعه سرزنده باشد و همه ما خود را در این انقلاب مسؤول بدانیم.

وی با بیان اینکه آمریکا که سنبل استکبار و پستی ها است چند خواسته از جمهوری اسلامی ایران دارد، گفت: آمریکا از ایران می خواهد بپذیرد که توانمند نباشد، از جریان مقاومت و ایثار در دنیا حمایت نکند، قدرت برتر منطقه نباشد و موجودیت رژیم کودک کش اسرائیل را به رسمیت بشناسد.

امام جمعه بیرجند افزود: ایران اگر یکی از این موضوعات را بپذیرد به طور قطع بر روی اهداف و آرمان های امام راحل، انبیاء الهی و خون شهدا پا گذاشته است.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی تصریح کرد: ترامپ رییس جمهور آمریکا در خاورمیانه به دنبال ایجاد ناتوی عربی علیه ایران است و می خواهد خاورمیانه را پر از سلاح گرم و سرد کند.

وی با بیان اینکه نباید در آستانه انتخابات جرقه های اختلاف و دو قطبی شدن را ایجاد کنیم، ادامه داد: گاهی دولتمردان حرف های را می زنند که در شأن آن ها نیست، کسانی که گاهی حرف هایی را می زنند اگر اشاره به مسائل خاصی داشته باشد حکم مسلمان را نخواهند داشت.

امام جمعه بیرجند خاطرنشان کرد: امروز در کشورهایی منطقه مانند سوریه، عراق و لبنان بسیج جهان اسلام تشکیل شده است، این بسیج را در واقع امام راحل تشکیل داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی با اشاره به اینکه برخی از نادان ها برای اینکه جلوی راه امام و انقلاب را بگیرند داعش و القاعده را در مقابل ما قرار داده اند، اظهار کرد: باید مواظب باشیم آب در آسیاب دشمنان نریزیم و همه با تمام توان پشت سر ولایت فقیه خود باشند.

وی افزود: رسیدن به اهداف و آرمان های امام با بی توجهی به مسیر شهدا و امام و با برگزاری اردوهای مختلط و آوردن فساد در جامعه اسلامی محقق نمی شود.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه ایران در بیرون کمر استکبار را شکسته است، گفت: ما انزجار خود را از کسانی که از راه امام و مقام معظم رهبری جدا شوند و به دنبال تفرقه باشند اعلام می کنیم./880/201/ب2

ارسال نظرات