۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۴۸۵۹۶۵
حجت الاسلام والمسلمین اسلامی:

هیچ‌گونه معیارهای استخدام و گزینش رعایت نمی‌شود

نماینده مردم استان قزوین در خبرگان گفت: به نظر اینجانب بتی به نام باندهای بت لات و عزی در کشور پیدا شده که هیچ‌گونه معیارهای استخدام و گزینش رعایت نمی‌شود و هرکس جز باند باشد به کار گرفته می شود و این فساد آور است و با نیمی از اسلام و نیمی از غرب نمی توان کشور را به صورت صحیح اداره کند.
حجت الاسلام والمسلمین اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا،‌حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی، نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در مقدمه نطق قبل از دستور مجلس خبرگان گفت: اسلام کار آمد بوده و ملت را از خفت نجات داده و به بالندگی و عظمت رسانده است مدیریت فقاهت اسلام آن چنانچه قدرت مدیریت دارد که شعاع مقاومت بسیجان و سربازان از اقصی نقاط جهان از بندر طارق گرفته تا باب المندب و از دریای آزاد گرفته تا تنگه هرمز کشانده شده است.

وی افزود: آنچنان ملتی ساخته است که ریگی جانور را از آسمان به زیر کشید و پهپاد پیشرفته آمریکا را در کویر کاشمر به زمین می نشاند و در دل شب ناوهای انگلیسی خبیث را مانند عقاب به چنگال می گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی گفت: مدیریت ولایت در انقلاب اسلامی آنچنان رشد کرده که در صنعت و فضا و پزشکی و دریا و امنیت و دفاع رشد حیرت آور کرده است.

وی ادامه داد: آری کارآمدی اسلام این است که در پنج قاره عالم می بینیم؛ اما این اختلاس و دزدی و رشوه و فساد اقتصادی چگونه است که این چنین فضای کشور را آلوده کرده است؟

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: به نظر اینجانب بتی به نام باندهای بت لات و عزی در کشور پیدا شده است که هیچگونه معیارهای استخدام و گزینش رعایت نمیشود و هرکس جزو باند باشد به کار گرفته می شود و این فساد آور است و با نیمی از اسلام و نیمی از غرب نمی توان کشور را به صورت صحیح اداره کرد./917/ 102/ص

ارسال نظرات