۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۴۸۹۷۰۵
آیت‌الله مهمان‌نواز:

اعزام روحانی مبلغ در مناسبت‌های مذهبی ساماندهی شود

عضو چهار دوره مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ضرورت ساماندهی اعزام مبلغ در مناسبت‌های مذهبی، گفت: باید در امر اعزام مبلغ دینی و قرآنی برنامه‌ریزی صحیح و مدون داشته باشیم.
آیت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز در دیدار مدیرکل و معاونان نهاد تبلیغات اسلامی استان، رسالت سازمان تبلیغات اسلامی را بسیار خطیر و حساس دانست و افزود: باید کارکنان این نهاد با تمام توان برای ارتقای بعد معنوی جامعه فعالیت کنند.

وی افزود: ساختار سازمان تبلیغات اسلامی، ساختاری قرآنی و برگرفته از آیه شریفه «الذین یبلغون رسالات الله و یخشونه و لایخشون احداً الا الله» است.

آیت‌الله مهمان‌نواز اضافه کرد: قرآن کریم تبلیغ و رسالات را در کنار هم قرار داده؛ درنتیجه اگر بخواهیم آموزه‌های الهی به شیوه‌ای درست تبیین و تبلیغ شود، باید در امر اعزام مبلغ دینی و قرآنی برنامه‌ریزی صحیح و مدون داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: همه مجموعه‌های سازمان تبلیغات اسلامی اعم از فرهنگی و قرآنی باید برای بهتر شدن وضعیت فرهنگی و معنوی جامعه گام‌های بلندتری بردارند.

آیت‌الله مهمان‌نواز با اشاره به عبارت قرآنی «کُلُّ یَوم هُوَ فِى شَأن»، اظهار کرد: خداوند هر روز پدیده تازه و خلق جدید دارد؛ به همین دلیل ما هم باید نوگرا و جدید باشیم و هر روز فرزند همان روز باشیم.

وی ادامه داد: بر این اساس ضروری است همه ما طبق مقتضیات زمان و مکان و شرایط حاکم بر جهان حرکت رو به جلو داشته باشیم.

آیت‌الله مهمان‌نواز با تأکید بر داشتن حیات طیبه و اسلامی و سبک خداپسندانه، اضافه کرد: پیاده و عملیاتی کردن دعای تحویل سال سبب می‌شود در آخر سال بتوانیم پیشرفت خود را نسبت به سال گذشته ملاحظه و برای سال بعد برنامه‌ریزی کنیم./202/9314/ب1

ارسال نظرات