۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۴۸۹۹۵۳
آیت الله طه محمدی:

نباید با خط کشی میان افراد نظام، سبب تضعیف اتحاد داخلی شویم

امام جمعه همدان با اشاره به حضور آمریکا در منطقه و حمله به سوریهة گفت: در شرایطی که منطقه شرایطی بحرانی را طی می کند نباید با خط کشی میان نیروهای نظام اتحاد ملی را تضعیف کرد.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امام جمعه همدان در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه با اشاره به اهمیت توجه به مسأله انتخابات، اظهار داشت: انتخابات در داخل کشور و خارج دارای اهمیت ویژه ای است.

وی با بیان این که بصیرت مطلوب از تقوا نشأت می گیرد، ابراز داشت: بصیرت از بینش صحیح نشأت می گیرد و بینش صحیح از تقوای الهی ناشی می شود.

امام جمعه همدان حضور حداکثری در انتخابات را وظیفه همه مردم دانست و گفت: مردم باید با حضور تعیین کننده خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی بزنند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه همدان در ادامه با بیان این که انتخابات سرنوشت کشور را مشخص می کند، گفت: انتخابات از جمله اموری است که در سرنوشت جامعه بسیار مؤثر است و باید به آن توجه ویژه داشت.

وی نامزد شدن برای ریاست جمهوری و شورای شهر را امانتی مهم و بزرگ توصیف کرد و گفت: افراد باید بر اساس شایسته سالاری انتخاب شوند و در این زمینه باید ولایتمداری، دینداری و تخصص مورد توجه باشد.

آیت الله طه محمدی ایمان قلبی و عمل به ارکان الهی را از نشانه های مؤمن برشمرد و گفت: انتخابات در جامعه امری مهم و اثرگذار است و باید افراد نامزد شده و افرادی که رأی می دهند برای عمل خود احساس تکلیف کنند.

وی با اشاره به اهمیت حضور فعال افراد در انتخابات، گفت: انتخابات نقطه قوت نظام اسلامی است و نباید کاری کنیم که این امر مهم روی زمین بماند و نباید افراد خود را از امور مهمی که در کشور اتفاق می افتد کنار بکشند.

امام جمعه همدان با اشاره به این که اگر به فردی که صلاحیت ندارد رأی دهیم در خرابکاری او سهیم هستیم، خاطرنشان کرد: وظیفه همه مردم است که با تیزبینی و دقت افراد اصلح را شناسایی کنند.

وی در پایان با اشاره به حضور آمریکا در منطقه و حمله سوریه، ابراز داشت: در شرایطی که منطقه لحظات بحرانی را طی می کند نباید با خط کشی میان نیروهای نظام اتحاد ملی را تضعیف کرد./979/201/ب2

ارسال نظرات