۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۴۹۰۵۷۵
معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان:

بیش از ۷۰۰ نفر از بانوان لرستانی داوطلب ورود به حوزه علمیه خواهران هستند

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان با اشاره به پذیرش طلاب جدیدالورود همزمان با سراسر کشور به مناسبت سال تحصیلی آینده، گفت: ۷۰۴ نفر از بانوان لرستانی داوطلب ورود به حوزه علمیه خواهران استان هستند.
   خواهران طلبه

اکرم مهرابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به آغاز نام نویسی علاقه‌مندان ورود به حوزه های علمیه خواهران از 12 بهمن ماه سال 95، بیان داشت: با تمدید مهلت نام نویسی داوطلبان تا 30 فروردین ماه جاری می توانند نسبت به نام نویسی خویش اقدام کنند.

وی با اشاره به آمادگی حوزه علمیه خواهران در راستای پذیرش طلاب در سطح دو و سه، عنوان کرد: تاکنون بیش از 700 نفر در این راستا نام نویسی کرده اند.

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان در ادامه یادآور شد: از این تعداد 603 نفر داوطلب ورود به حوزه در سطح دو و مابقی داوطلبان ورود به مدارس علمیه سطح سه هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پس از پایان نام نویسی داوطلبان، بین داوطلبان سطح سه آزمون ورودی برگزار می شود.

مهرابی با بیان اینکه پذیرش داوطلبان ورود به حوزه در سطح دو بر اساس شرط معدل و برگزاری دوره های مصاحبه صورت می گیرد، اظهار داشت: جذب افراد توانمند و مستعد از اهداف برگزاری مصاحبه است که از سوی مدارس برگزار می شود.

16 تیر ماه، برگزاری آزمون ورودی داوطلبان سطح سه حوزه

وی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات در اردیبهشت ماه سال جاری، بیان کرد: آزمون کتبی بین داوطلبان سطح سه 16 تیرماه سال جاری برگزار می شود.

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان ابراز امیدواری کرد که با برگزاری آزمون ورودی و دوره های مصاحبه بتوان از بین علاقه مندان و افرادی که دارای شرایط اولیه پذیرش بوده اند، افرادی نخبه و توانمند جذب کرد و با استفاده از امکانات آموزشی حوزه طلابی نخبه تحویل جامعه داد./9459/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات