۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
کد خبر: ۴۹۰۷۱۴
25 فروردین ماه؛

آزمون ورودی حوزه های علمیه لرستان برگزار می شود

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان از برگزاری آزمون کتبی حوزه های علمیه برادران لرستان خبر داد و گفت: این آزمون 25 فروردین ماه جاری برگزار می شود.
حوزه

حجت الاسلام سیدمحمدباقر موسوی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به پذیرش طلاب جدیدالورود در 14 مدرسه علمیه برادران لرستان بیان داشت: در هرکدام از این مدارس با توجه به ظرفیت پذیرش مدارس بین 20 تا 30 طلبه جذب خواهد شد.

وی با اشاره به پایان مهلت نام نویسی داوطلبان ورود به حوزه های علمیه برادران افزود: ۲۵ فروردین ماه آزمون ورودی حوزه برگزار می شود.

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان خاطرنشان کرد: در آزمون ورودی حوزه برادران لرستان 685 داوطلب با یکدیگر به رقابت می پردازند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به برگزاری آزمون ورودی حوزه های علمیه برادران لرستان در دو حوزه امتحانی خرم آباد و بروجرد یادآور شد: این آزمون به صورت همزمان در دو حوزه امتحانی حسینه ثارالله سپاه لرستان و مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد برگزار می شود.

وی بیان داشت: از مجموع داوطلبان ورود به حوزه علمیه لرستان ۳۹۳ نفر در حوزه خرم آباد و ۲۹۵ داوطلب نیز در حوزه امتحانی بروجرد با یکدیگر به رقابت می پردازند.

معاون آموزش حوزه های علمیه برادران لرستان با یادآوری به اینکه داوطلبان ورود به حوزه در مقاطع تحصیلی سیکل، دیپلم و دانشگاهی هستند، افزود: آمار داوطلبان ورود به حوزه امسال نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: پس از اعلام نتایج آزمون پذیرفته شدگان در دوره های مصاحبه و دوره آموزشی اختبار و تثبیت شرکت خواهند کرد./302/9459/ب1

ارسال نظرات