۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۴۹۱۲۴۸
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

مردم دولتی ولایتمدار و انقلابی انتخاب کنند

حجت الاسلام حاجی زاده گفت: اگر مردم در انتخابات به یک دولت انقلابی رأی دهند اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری محقق خواهد شد.
حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر

حجت الاسلام جواد حاجی زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با انتخابات، اظهار داشت: باید مر قانون در روند برگزاری انتخابات عمل شود و مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب رأی مردم را حق الناس عنوان کرده و همیشه از رأی مردم حمایت و صیانت کرده است، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب بارها گفته اند که من هیچ‌وقت در انتخابات دخالت نمی‌کنم و توصیه نمی کنم که مردم به چه کسی رأی بدهند یا ندهند.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی تصریح کرد: رهبری بارها فرموده اند که مر قانون باید عمل شود، اگر کسانى بخواهند رأى مردم را بشکنند، در مقابل آن‏ها خواهم ایستاد، همانطورکه در سال ۸۸  با فتنه می‌خواستند انقلاب و نظام را از بین ببرند وا یشان در مقابل این فتنه و قانون شکنی ایستادند.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با حضور حداکثری در انتخابات، افزود: ما سرنوشت خود را با این حضور رقم می‌زنیم و باید بدانیم به کسانی رأی دهیم که حافظ نظام اسلامی، انقلاب و منافع ملت باشند و اجازه ندهند که مردم دچار سختی شوند.

حجت الاسلام حاجی زاده انتخابات شوراهای اسلامی و جایگاه شوراهای اسلامی را در قانون اساسی و متن دین اسلام مهم دانست و ادامه داد: امیدوارم مردم از بین بسیاری از کسانی که احساس تکلیف نموده و ثبت نام کرده اند، افراد متدین و پاک دست را که برای خدمت پا در عرصه می‌گذارند، انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه نباید به کسانی که برای حیف‌ومیل و غارت بیت المال می‌آیند رأی داد، افزود: به کسانی رأی دهیم که متعهد و انقلابی باشند و دارای تخصص کافی برای تصدی مسؤولیت شورای شهر یا ریاست جمهوری باشند، مردم باید بحث‌های قبیله‌ای و فامیلی را رها کرده و با فکر درست رأی دهند.

امام جمعه اهر تصریح کرد: از الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی، مدیریت جهادی و تحقق دولت انقلابی است، زمانی که مدیریت جهادی و انقلابی بر روی کار بیاید و مادامی‌که دولت انقلابی و دولت جهادی امورات را بر عهده نگیرد مشکلات کشور حل نخواهد شد.

وی با بیان اینکه از شاخصه‌های دولت انقلابی توکل به خدا است نه تکیه بر آمریکا، گفت: اگر مردم به یک دولت انقلابی رأی دادند اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری محقق خواهد شد و بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی نیز حل خواهد شد./854/302/ب2

ارسال نظرات