۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۴۹۱۷۱۱

ماجرای نیمروز در جامعه‌الزهرا اکران می شود

معاون تربیتی فرهنگی جامعه الزهرا(سلام الله علیها) از اکران اختصاصی فیلم ارزشمند ماجرای نیمروز در این موسسه خبر داد.
اکران ماجرای نیمروز در جامعه الزهرا

به گزارش خبرگزاری رسا، «معصومه ظهیری» با اعلام این خبر گفت: فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز»، به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه کنندگی مرد بلورین جشنواره فجر، سیدمحمود رضوی، روایتی دیدنی از روزهای آغازین انقلاب اسلامی ایران است و این فیلم روایتگر جریان‌ ترور شخصیت‌های انقلابی همچون رهبر معظم انقلاب، شهید بهشتی، شهید رجایی و...  است.

معاون تربیتی فرهنگی جامعه‌الزهرا(علیهاسلام) افزود: فیلم ماجرای نیمروز با مضامین و محتوای ارزشی و انقلابی، تمجید و تحسین نخبگان فرهنگی و عموم مردم انقلابی ایران را در پی داشته است. کسب جایزه بهترین فیلم از نگاه ملی، سیمرغ زرین از نگاه تماشاگران و سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فجر شاهد بر این مدعاست.

خانم ظهیری گفت: به همت اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی، این فیلم ارزشمند در عصر روز شنبه، ۲ اردیبهشت ۹۶ ساعت ۱۴ الی ۱۶ در تالار بیداری اسلامی جامعه‌الزهرا(علیهاسلام) اکران خواهد شد.

وی عنوان کرد: هدف از اکران این فیلم‌، حمایت از تولیدات فاخر سینمای فرهنگی انقلاب، بصیرت افزایی طلاب و ترویج گفتمان فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی در سطح مجموعه بزرگ جامعه الزهرا(علیهاسلام) است. /۹۲۴/د۱۰۲/ج

ارسال نظرات