۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
کد خبر: ۴۹۲۰۲۴
حجت الاسلام والمسلمین محمدی:

حضور حداکثری در انتخابات پاسخ محکمی به یاوه گویان و دشمنان نظام است

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: ما باید از مردم دعوت کنیم تا با هر سلیقه ای که دارند در انتخابات حضور یابند تا پاسخ محکمی به یاوه گویان و دشمنان جمهوری اسلامی بدهیم.
محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی عصر امروز در همایش تجلیل از مبلغان طرح آرامش بهاری سازمان اوقاف و امور خیریه  ویژه نوروز 96 که در مرکز همایشهای اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم برگزار شد با بیان اینکه تبلیغ نعمتی است که خداوند به ما عطا کرده است و ما بایستی قدردان این نعمت باشیم، اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی میتوانیم براحتی فعالیت های تبلیغی دین مبین اسلام را در جامعه انجام دهیم  و ما طلبهها بایستی از این فرصت عالی که بدست آوردیم به بهترین نحو استفاده کنیم.

وی با اشاره به ضرورت توجه به آسیبشناسی طرح آرامش بهاری، بیان کرد: ما باید تجربیات طلاب در طرح های گذشته را جمع آوری کنیم و نقاط ضعف را شناسایی و برای سال های بعد آنها را برطرف کنیم.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور  با اشاره به اینکه هنوز بعد از هفت سال برخی از خادمان و هیأت امنای بقاع متبرکه نمیخواهند مبلغان در این محل ها فعالیت کنند، تصریح کرد: ما انتظار داریم تا مبلغان ارتباط بهتری با این خادمان برقرار کنند و به نوعی فعالیت کنند و با مردم ارتباط گیری کنند که این خادممان علاقه مند به فعالیت مبلغان در بقاع متبرکه شوند.

وی  با اشاره به موفقیت آمیز بودن طرح آرامش بهاری در تبلیغ دین مبین اسلام و معارف اهل بیت(ع) ، افزود: خوشبختانه با روحیه جهادی و انقلابی که در مبلغان یافت میشودذ این طرح هر ساله با استقبال کم نظیر مردم و زائران مواجه میشود و البته این موضوع وظیفه ما را سنگین تر خواهد کرد.

حجتالاسلام والمسلمین محمدی  گفت: طرح آرامش بهاری یک ظرفیت ناشناخته تبلیغی را برای ما آشکار کرد و امروز به جرات می توان گفت یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی  کشور طرح آرامش بهاری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به  انتخابات پیش رو، اظهار کرد: امروز یکی از مولفه ها و ویژگی های جمهوری اسلامی  مردمسالاری دینی است و گواه این موضوع برگزاری انتخابات ها در کشور است.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور  با بیان اینکه  دعوت از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات از وظایف مهم طلاب و مبلغان محسوب میشود، بیان کرد:  ما باید از مردم دعوت کنیم تا با هر سلیقه ای که دارند در انتخابات حضور یابند تا پاسخ محکمی به یاوه گویان و دشمنان جمهوری اسلامی بدهیم.

وی ادامه داد: البته باید تلاش کنیم تا از بین کاندیداهایی که توسط شورای نگهبان تایید می شوند فرد اصلح را انتخاب کنیم تا بتوانیم پاسخ خوبی برای وجدان خود داشته باشیم./858/پ۲۰۱/ص

ارسال نظرات