۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۴۹۳۹۵۴
سردار فهمیده خبر داد؛

راه اندازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان های کشور

جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به تشکیل مراکز فرهنگی در استان ها، گفت: این مراکز تا پایان سال ۹۸ در تمام استان ها راه اندازی می شود.
سردار فهمیده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، سردار محمد فهمیده، جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: برای پیشبرد اهداف بنیاد حفظ آثار در کشور اساس نامه و سند راهبردی تهیه شد و به تصویب مقام معظم رهبری نیز رسید.

وی با بیان اینکه بنیاد حفظ آثار 2 سال بعد از جنگ 8 سال دفاع مقدس تشکیل شد، گفت: هسته مرکزی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در استان ها قرار دارد و ارتباط خوبی بین بنیاد و مردم وجود دارد.

جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به تشکیل مراکز فرهنگی در استان ها، افزود: این مراکز تا پایان سال 98 در تمام استان ها راه اندازی می شود و در آن ابتدا تا انتهای 8 سال دفاع مقدس به نمایش گذاشته خواهد شد.

سردار فهمیده تصریح کرد: در سال جاری 10 مرکز فرهنگی در کشور راه اندازی می شود و امیدواریم در سال های 97 و 98 تمامی استان های کشور از مراکز فرهنگی دفاع مقدس برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه روند احداث مرکز فرهنگی در خراسان جنوبی نیز تسریع شود، ادامه داد: ترویج فرمایشات مقام معظم رهبری در مراکز فرهنگی مانند دانشگاه ها، مدارس و حوزه های علمیه از جمله وظایف بنیاد حفظ آثار است.

جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه راهیان نور بستر مناسبی برای معرفی ایثارگری رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری راهیان نور را بستری مناسب در جهت حفظ دستاوردهای دفاع مقدس می دانند.

سردار فهمیده 8 سال دفاع مقدس را یک قطره از حماسه بزرگ حسینی دانست و اظهار کرد: تمام اقدامات بنیاد حفظ آثار با پشتیبانی مردم، دولت و نیروهای مسلح انجام می شود./202/880/ب1

ارسال نظرات