۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۵
کد خبر: ۴۹۵۰۱۵
مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

آسیب های اجتماعی را با تبلیغ مخلصانه می توان متوقف کرد

حجت الاسلام یحیی کمال گفت: اعتقاد دارم با فراگیری مهارت های لازم و تبلیغ مخلصانه می توان رشد آسیب های اجتماعی را متوقف و حتی با فعالیت جهادی و خستگی ناپذیر آنها را ریشه کن کرد.
یحیی کمال

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات، حجت الاسلام یحیی کمال مدیرکل امور تبلیغی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در اولین روز دوره آموزش مهارت های زندگی در سالن همایش های غدیر حضور یافت و به تشریح اهداف برگزاری دوره پرداخت.
وی به مشکلات اجماعی متعددی که در جامعه وجود دارد اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به رسالت طلاب و مبلغان علوم دینی در جلوگیری از آسیب های اجتماعی، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، بر همایش پیش از اعزام که همه ساله برگزار می شود بسنده نکرده است و در طول سال گذشته و امسال اقدام به برگذاری دوره های آموزشی متفاوتی نموده تا مبلغان را برای مبارزه با این آسیب ها توانمندتر بسازد.
حجت الاسلام کمال به تبلیغات گسترده ای که علیه هنجارهای جامعه صورت می گیرد اشاره کرد و گفت: من اعتقاد دارم با فراگیری مهارت های لازم و تبلیغ مخلصانه می توان رشد آسیب های اجتماعی را متوقف نمود و حتی با فعالیت جهادی و خستگی ناپذیر می توان آنها را ریشه کن کرد.
علت انتخاب طلاب مناطق خاص برای حضور در این دوره را نیز بیان نمود و اظهار کرد: بر اساس تحقیقاتی که در قطب ها صورت گرفته، کل کشور به چند منطقه تقسیم شده و عمده آسیب های هر منطقه شناسایی و طبقه بندی شده است و برنامه های آموزشی بر اساس اولویت ها چیده شده اند بنابراین بسیار کاربردی و مفید می باشند./۸۷۲/د102/ی

ارسال نظرات