۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۴۹۵۲۶۹
رییس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی:

دور کردن سایه جنگ از کشور به وسیله برجام دروغ است

نیکزاد با اشاره به ناکارآمدی سیاست خارجه دولت گفت: کسانی که مدعی برداشتن سایه جنگ از سر ایران با برجام هستند دروغ می گویند و برجام نه تنها در سفره مردم اثر نگذاشته است بلکه عزت پاسپورت ایرانی را هم بالا نبرده است.
علی نیکزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد علی نیکزاد عصر سشنبه در گردهمایی حامیان حجت الاسلام و المسلمین رئیسی که در سالن ورزشی قدس برگزار شد گفت: انقلاب اسلامی در حال حاضر از ریل خود خارج گشته و آن چه آرمان های امام خمینی(ره) و اسلام ناب خوانده می شود در عرصه های عمومی و اختصاصی با توقف مواجه شده است.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با برشمردن ویژگی های کارگزاران اسلامی از منظر امیرمؤمنان(ع) خاطرنشان کرد: ساده زیستی از خصوصیات بسیار مهم یک کارگزار در حکومت اسلامی است اما این ویژگی در دولت مردان فعلی دیده نمی شود. تشکیل جلسه هیأت دولت در هتل مجلل مجال درک شرایط زندگی ساکنان مناطق محروم را به دولت مردان نخواهد داد.

وی با انتقاد از عدم تحمل دولت فعلی در برخورد با منتقدان افزود: مالک اشتر در برخورد با منتقد خود که به او ناسزا گفت به مسجد رفت و برای آمرزش او نماز خواند اما دولت مردان فعلی منتقدان را به جهنم حواله می دهند و حتی در پی خرد کردن دهان کارگران معترض به وضع موجود است.

نیکزاد با اشاره به ناکارآمدی سیاست خارجه دولت گفت: کسانی که مدعی برداشتن سایه جنگ از سر ایران با برجام هستند دروغ می گویند و برجام نه تنها در سفره مردم اثر نگذاشته است بلکه عزت پاسپورت ایرانی را هم بالا نبرده است.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با اشاره به رفتار دو گانه دولت در موضوعات مسکن مهر، سهام عدالت، یارانه و سفر های استانی افزود: دولت در ابتدا مسکن مهر را مزخرف می خواند و سفرهای استانی و سهام عدالت را هم بی خود می دانست اما با نزدیک شدن زمان انتخابات وعده اتمام مسکن مهر و پرداخت سود سهام عدالت را می دهد.

وی با اشاره به افزایش نقدینگی پس از تحویل دولت دهم گفت: 800 هزار میلیارد تومان در این دولت افزایش نقدینگی داشتیم که معلوم نیست این نقدینگی وارد کدام بخش شده است. در صورتی که این مبلغ می توانست برای 15.5 میلیون نفر مسکن ایجاد کند.

نیکزاد با اشاره به افزایش نرخ بیکاری در کشور افزود: با وجود مذاکره با کدخدا و وعده رونق اقتصادی، نرخ بیکاری در کشور افزایش یافت و با وجود این که رتبه بین المللی نرخ بیکاری ایران در گذشته 29 بود اما در حال حاضر این رتبه به عدد 13 تنزل پیدا کرده است. همچنین در حال حاضر 20 میلیون نفر در کشور زیر خط فقر زندگی می کنند که تغییر وضع معیشتی آنان شعار اصلی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی است./933/پ۲۰۲/ج۱

ارسال نظرات