۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۴۹۶۰۱۷
جانشین سازمان عقیدتی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

مردم با حضور گسترده در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی کنند

حجت الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه با حضور گسترده در پای صندوق های رای، بهانه ای به دست دشمنان ندهیم، گفت: عدم شرکت در انتخابات سبب می شود راهی برای ورود استعمار به کشور باز شود.
انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام عباس محمدحسنی، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز در همایش سیاسی فرماندهان و مسؤولان یگان های ارتش جمهوری اسلامی ایران در خراسان جنوبی اظهار داشت: امیدواریم شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم و مردم یک حماسه دینی بزرگی را رقم بزنند.

وی نقش ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر اقشار مردم در انتخابات موثر دانست و گفت: فرماندهان ارتش پرچم دار آگاهی و بصیرت هستند و نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوی اسلامی ایران افزود: مردم سعی کنند با حضور خود در انتخابات، انتخاب اصلحی داشته باشند و آن کسی را که شایسته می دانند با رای خود انتخاب کنند.

حجت الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه رای دادن افراد در انتخابات از دیدگاه بسیاری از بزرگان واجب است، تصریح کرد: اگر می خواهیم دیگران برای ما تصمیم نگیرند، باید خودمان برای خود تصمیم گیری کنیم.

وی عدم شرکت در انتخابات سبب می شود نظام سیاسی کشور با بحران مشروعیت سیاسی مواجه شود، ادامه داد: اگر یک نظام مشروعیت سیاسی خود را از دست بدهد سازمان بین المللی نیز به خود اجازه دخالت و تعیین سرنوشت آن ملت را می دهند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه با حضور گسترده در پای صندوق های رای، بهانه ای به دست دشمنان ندهیم، خاطرنشان کرد: عدم شرکت در انتخابات سبب می شود راهی برای ورود استعمار به کشور باز شود.

حجت الاسلام محمدحسنی اظهار کرد: شاخص های یک فرد اصلح برای انتخاب از دیدگاه قرآن شامل صداقت، توانمند بودن، مدیریت داشتن، مقتدر بودن و گوش فرا دادن به سخنان رهبری است./203/880/ب1

ارسال نظرات