۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۴۹۶۶۰۶
رئیس ستاد حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در خوزستان:

خوزستان پایبند به انقلاب و مدیران انقلابی است

حسینی با بیان ارادت و احترام مردم خوزستان به سادات گفت: خوزستان پیشرو خدمت به انقلاب و نظام اسلامی است و برعهد و پیمان با انقلاب و مدیران انقلابی پابرجا خواهد ماند.
سید کریم حسینی، رئیس ستاد حجت الاسلام رئیسی در خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سید کریم حسینی، رئیس ستاد حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در خوزستان در دیدار حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با سران عشایر و طوایف، ابراز داشت: این بشارت را می دهم که با پشتوانه محکم طوایف و عشایر، مردم خوزستان احترام خاص خود به سادات و ذریه اهل بیت(ع) را 29 اردیبهشت ماه در پای صندوق های رأی ثابت خواهند کرد.

رئیس ستاد حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در خوزستان با بیان اینکه امروز بیعت دوباره با سلاله پیامبر و ائمه معصومان(ع) خواهیم داشت، افزود: امروز خوزستان میزبان عزیزی از سادات مکرم است که عطر و بوی امام هشتم را می دهد و چنین میزبانی با افتخار صورت می گیرد.

این مقام مسؤول گفت: پیام طوایف، بزرگان، اساتید و فرهیختگان و اقشار گوناگون خوزستانی به ملت ایران آن است که خوزستانی ها در شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، پیشرفت و توسعه کشور و در دفاع از مکتب اهل بیت(ع) پیشتاز و پیشرو هستند و امروزه هم در  انتخاب رییس جمهور انقلابی، کارآمد و مجرب در مدیریت های مختلف کشوری پیشتازی می کنند.

حسینی عنوان کرد: خوزستان پیشرو خدمت به انقلاب و نظام اسلامی است و برعهد و پیمان با انقلاب و مدیران انقلابی پابرجا خواهد ماند.

گفتنی است، همه ستادهای حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در خوزستان تشکیل و هم اکنون با مشخص شدن رؤسا به فعالیت می پردازند./9456/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات