۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۴۹۶۸۵۲

بیانیه انتخاباتی دفتر آیت الله مظاهری

در پی انتشار برخی اخبار، دفتر حضرت آیت الله مظاهری با صدور بیانیه ای تأکید کرد که رییس حوزه علمیه اصفهان درباره هیچکدام از کاندیداها اظهار نظری نداشته است.
آیت الله مظاهری

به گزارش خبرگزاری رسا، در پی انتشار برخی اخبار، دفتر حضرت آیت الله مظاهری با صدور بیانیه ای تأکید کرد که رییس حوزه علمیه اصفهان درباره هیچکدام از کاندیداها اظهار نظری نداشته است.

متن بیانیه به شرح زیر است:

با توجه به انتشار پاره‌ای از اخبار نادرست، به اطلاع عموم مردم آگاه و بزرگوار می‌رساند مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری«مدّظلّه‌العالی» در خصوص هیچ‌یک از نامزدهای محترم دوازدهمین دورۀ انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، اظهار رأی و نظری نداشته و ندارند و صرفاً همواره بر ضرورت حضور گسترده و آگاهانۀ ملّت فهیم و با ایمان در همۀ صحنه‌های انتخاباتی، تأکید و توصیه می‌نمایند.

بر این اساس از همۀ جوامع و احزاب و گروه‌ها و شخصیّت‌های مختلف تقاضا می‌شود در انتساب مطالب به دیگران و بیان مواضع خود،کمال تعهّد، امانت‌داری و اخلاق مداری را مراعات نمایند تا فضای انتخابات از دایرۀ صمیمیّت و وحدت دینی و ملی، خارج نشود.

همچنین متذکر می‌شود که کلیّه اخبار و اطلاعات مربوط به حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری«مدّظلّه‌العالی» فقط از طریق پایگاه اطلاع رسانی دفتر معظّم‌له به آگاهی خواهد رسید و صرفاً اخبار منعکس شده در پایگاه مزبور مورد تأیید می‌باشد./۱۳۲۳/د۱۰۲/ج۱

ارسال نظرات