۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۴۹۷۱۶۲
حجت‌الاسلام آقاتهرانی:

مشکلات کشور با شعار برطرف نمی شود

استاد اخلاق حوزه علمیه با اشاره به وجود مشکلات در زمینه های گوناگون اقتصادی و معیشتی مردم، راه حل برطرف شدن مشکلات را انتخاب فردی انقلابی دانست.
انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی، شب گذشته در جمع مردم خرم آباد در مسجد صاحب الزمان(عج) با تأکید بر انتخاب فرد اصلح در جریان انتخابات عنوان کرد: در انتخابات نمی توان دنبال هرکسی رفت و برای هر کسی شعار داد باید فرد اصلح را بشناسیم و انتخاب کنیم.

وی رأی دادن و شرکت در انتخابات را افزون بر انجام یک تکلیف عبادت خواند و افزود: باید به این نکته توجه داشته باشیم که با انتخاب هر فرد در انجام در کارهای بد و خوب او شریک هستیم.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی در ادامه رأی تک تک مردم در انتخابات را مهم و تأثیر گذار خواند و گفت: حراست از آرای مردم مهم است و باید حق مردم حفظ شود.

حجت الاسلام آقا تهرانی به نقش جامعه مدرسین در عرصه های سیاسی اشاره کرد و بیان داشت: با الگو گیری از این بزرگان باید در انتخابات شرکت کرد و بهترین و اصلح ترین فرد را انتخاب کنیم.

استاد حوزه علمیه، مفهوم از اصلح را انتخاب فردی عنوان کرد که ولایتمدار و مطیع مقام ولایت فقیه باشد و در عین اخلاق، متدین و با تقوا، مدیری موفق و توانمند باشد. وقت شعار دادن و سخن گفتن گذشته است و مشکلات کشور با شعار حل نمی شود، فردی را می خواهیم که اهل عمل باشد و برای رشد و شکوفایی اقتصاد این کشور تلاش و با درایت و قاطع با مفاسد اقتصادی برخورد کند.

وی با اشاره به اینکه امروز اشرافی ها در حالت توهم زندگی می کنند، بیان کرد: اشرافی ها وضع زندگی خودشان خوب است فکر می کنند وضع زندگی همه خوب است، با توجه به وضع کشور و مشکلات مردم دروغگویی خیلی بد است، نمی شود در توهم زندگی کرد.

حجت الاسلام آقا تهرانی با بیان اینکه برای اداره کشور و رفع مشکلات جامعه مدیران و مسؤولان مسن نمی توانند موفق باشند، اظهار داشت: مسؤولان ما با افرادی باشند که توانایی لازم در حوزه اجرایی را داشته باشند. امروز برخی پس از چهار سال متوجه شده اند که باید از نیروهای جوان استفاده کنند، مگر می شود برای کسی که دیر متوجه می شود چهار سال حاکمیت را معطل گذاشت و پاسخگوی مشکلات و نیازهای مردم نبود./9459/ ۲۰۲/ص

 

ارسال نظرات