۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۴۹۷۳۸۷
امام جمعه بستان آباد:

مردم فریب دروغ های تبلیغاتی را نخواهند خورد

حجت الاسلام رضوی با بیان اینکه برداشتن سایه جنگ از کشور یک دروغ تبلیغاتی است که دست مایه عده ای برای کسب رأی شده است، گفت: مردم فریب دروغ های تبلیغاتی را نخواهند خورد.
حجت الاسلام رضوي،امام جمعه بستان آباد

حجت الاسلام سید رضا رضوی امام جمعه بستان آباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان اینکه تاریخ صحنه عبرت گرفتن از درس‌های گذشته است، اظهار داشت: تاریخ و صحنه روزگار به ما نشان داد که انسان با انتخاب‌های خود آن را رقم زده و روزهای دیگر را آن چنان که اتفاق افتاده است تحقق بخشیده است.

وی با اشاره به اینکه نباید انسان در تصمیم گیری‌های خود سرسری عمل کند، ادامه داد: عدم حضور اقشار ارزشی و عدم توجه خواص به عملکرد خود بود که سرنوشت بدی را برای جامعه اسلامی رقم زد و امروز کشورهای اسلامی را در جنگ و کشتار غرق کرده است.

امام جمعه بستان آباد با تأکید بر بازخوانی بیانات رهبری در خصوص انتخابات و ملاک‌های انتخاب اصلح، گفت: انتخاب اصلح در کنار حضور پرشور در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است، بنابراین مردم باید در انتخابات حضور داشته باشند و فردی را برگزینند که به فکر آینده کشور باشند.

وی با بیان اینکه برداشتن سایه جنگ از کشور یک دروغ تبلیغاتی است که دست مایه عده ای برای کسب رأی شده است، تصریح کرد: برخی از مسؤولان کشور طوری وانمود می کنند که اگر آنها و شیوه آنها نبود کشور در آستانه جنگ قرار می گرفت، از مدت‌ها پیش سایه جنگ یک تئوری تبلیغی و مردم هراسی برای کسب آرای مردم بود.

حجت الاسلام رضوی خاطرنشان کرد: این حضور مردم در صحنه های انقلاب بود که دشمن را از تعرض به ایران دور کرد، حضور مردم در جبهه های جنگ، انتخابات و راهپیمایی‌ها بود که انقلاب را حفظ کرد و کشور را از تعرض دشمنان صیانت کرد، پیوند مردم با نظام این نظام و کشور را حفظ کرد.

وی با اشاره به قضایای فتنه در سال ۸۸، افزود: در سال 88 هم دشمنان خارجی و هم عوامل داخلی آن‌ها کمر به سرنگونی نظام اسلامی بسته بودند، این مردم بودند که با خلق حماسه ای مانند ۹ دی آتش فتنه را خاموش کردند و بار دیگر دشمنان را در توطئه‌ها مأیوس کردند.

امام جمعه بستان آباد با بیان اینکه کاندیداها گمان نکنند مردم فریب وعده‌های دروغین آن‌ها را خواهند خورد، تصریح کرد: مردم ایران هوشیار و بصیر هستند و فریب دروغ‌های تبلیغاتی عده‌ای را  نخواهند خورد، بلکه مردم می بینند و در مسائل سیاسی و اجتماعی شناخت دارند./۳۰۲/۸۵۴/ب۱

ارسال نظرات