۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۴۹۸۲۴۳
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

حضور مردم در انتخابات فتنه های دشمنان را خاموش می کند

حجت الاسلام والمسلمین فیض سرابی با بیان اینکه برای صیانت از اسلام، انقلاب و ایران اسلامی همه باید بیایند، گفت: هر چه مشارکت بیشتر باشد دشمنان در فتنه انگیزی ضعیف‌تر خواهند شد.
حجت الاسلام و المسلمین فیض سرابی

حجت الاسلام والمسلمین محمد فیضی سرابی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان اینکه حضور در انتخابات یک وظیفه همگانی است و بر عهده احاد ملت است، اظهار داشت: هر چه حضور پر رنگ تر باشد دشمنان در پیش برد اهداف شوم خود مأیوس خواهند ماند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات یک ضرورت است، گفت: برای صیانت از اسلام، انقلاب و ایران اسلامی همه باید بیایند، حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی است و مردم ایران که ملتی دیندار و دین مدار هستند برای حمایت نظام اسلامی و حفاظت از ارزش‌های دینی بیایند و در صحنه حاضر شوند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تبعات انتخابات برای امنیت و آرامش کشور، گفت: هر کس که به اعتلای ایران و پیشرفت کشور علاقه مند است، باید بیاید و در انتخابات شرکت کند، حضور پرشور در انتخابات یعنی حمایت مردمی از نظام و انقلاب که دشمنان از آن هراسان هستند.

وی با بیان اینکه دشمن همیشه برای نظام اسلامی و انقلاب در حال نقشه کشیدن است و می خواهد به هر نحوی این نظام را از پای در آورد، ادامه داد: هر چه مشارکت بیشتر باشد دشمنان در فتنه انگیزی ضعیف‌تر خواهند شد و سبب می شود کفار و مخالفان دین و انقلاب اسلامی به کنار بروند و نتوانند نقشه های خود را عملی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فیض سرابی با تأکید بر انتخاب اصلح در انتخابات، افزود: بعد از حضور پرشور در انتخابات مسأله ای که از اهمیت بیشتری برخوردار است انتخاب فرد اصلح بر اساس معیارهای اصلحیت است، رهبر معظم انقلاب بارها معیارهای فرد اصلح را بیان کردند که باید مدنظر مردم باشد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی آزادترین انتخابات را در دنیا برگزار می کند و مردم آزاد هستند که از میان کاندیداها فرد موردنظر خود را انتخاب کنند، تصریح کرد: انتخابات در ایران به آزادترین شکل ممکن برگزار می شود و مردم می توانند به کسانی که بر اساس قانون از سوی شورای نگهبان معرفی شده اند رأی دهند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مردم عزیز ایران به ویژه مردم آذربایجان بدانند دشمن مترصد انتخابات است و می خواهد از کوچکترین فرصت بیشتر بهره را برای تعضیف ایران به کار ببرد، بنابراین مردم با حضور خود و با انتخاب خود دشمن را دچار یأس و نا امیدی کند./854/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات