۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۴۹۸۴۴۳
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری:

امنیت انقلاب در گرو حضور حداکثری مردم در انتخابات است

آیت الله موسوی‌ اصفهانی با اشاره به بیانات گهربار امام خمینی(ره)، گفت: همه کشور ایران بایستی جامعه اطلاعاتی باشند و در کنار سربازان گمنام امام زمان(عج) امنیت را برای ایران و ایرانی فراهم آورند.
موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی بعداز ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به نزدیک شدن روز 29 اردیبهشت و روز رأی گیری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: در طول عمر 38 ساله انقلاب بار ها و بارها به ما ثابت شده که هرگاه مردم با حضور حداکثری خود به پای صندوق های رای آمده اند بسیاری از مشکلات کشور حل شده است.

وی امنیت کشور را حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات برشمرد و افزود: پایداری نظام و امنیت انقلاب اسلامی در گرو حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانات گهربار امام خمینی(ره)، ادامه داد: همه کشور ایران بایستی جامعه اطلاعاتی باشند و در کنار سربازان گمنام امام زمان(عج) امنیت را برای ایران و ایرانی فراهم آورند.

وی با اشاره به ضرورت انتخاب فرد اصلح به عنوان رئیس جمهور، یادآور شد: عقل می‌گوید اگر می‌خواهید کاری را به کسی محول کنید باید آن را به فرد اصلح بسپاریم، از این رو مردم باید یک فرد اصلح را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند.

آیت الله موسوی‌ اصفهانی با اشاره به ضرورت حضور حداکثری در انتخابات، تصریح کرد: حتی کسانی که انقلاب را قبول ندارند باید برای به ارمغان آوردن آرامش برای خانواده و امنیت شغلی و اقتصادی برای خود در انتخابات شرکت کنند.

وی اعتقاد به ارزش‌های اسلامی و آرمانهای انقلاب، وفاداری به رهبر انقلاب، همکاری و همراهی با مقام ولایت را از معیارهای فرد اصلح دانست و افزود: رئیس جمهور باید مطیع رهبر باشد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به اینکه از کاندیداها می‌خواهیم مقدمات به هم ریزی ها را فراهم نکنند چرا که امنیت کشور از بسیار ارزشمند است، افزود: کاندیداها نباید مردم را برای به هم‌ریزی به طور غیرمستقیم تحریک کنند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب که فرمودند: اگر بخواهند فضا را ناامن کنند سیلی سختی خواهند خورد همانطور که در سال 88 سیلی سختی خوردند، بیان داشت: کاندیداها نباید از فتنه‌گران در تبلیغات خود اسم و نقل قول بیاورند چرا که آنها به دنبال ضربه زدن به انقلاب بودند./979/۲۰۲/ب2

 

ارسال نظرات